Jeg står med en fed idé, og skal bare igang med at have bygget min hjemmeside, hvor forretningen skal foregå. Jeg har ikke selv forstand på noget teknisk, så skal have hjælp til det hele.
Jeg efterspørger følgende:
Komplpet hjemmeside (Programmering, grafik, design, SEO, sikkerhed, og ALT der hører til) Muligvis også adwords og affiliate Hjemmesiden skal have en log-in funktion, som kan rumme både firmaer og kunder Muligvis hosting og server
Smid en besked til mig med dine/dit firmas kompetencer og vejledende pris på en sådan pakke. Jeg har en forhåbning om, at det kan laves for under 10.000 kr.
Du bliver nødt til at fortælle lidt mere hvad du har brug for :)
Programmering kan være alt fra 10 til 500 timer afhængigt af de funktioner der kræves.
Det er måske nemmest at du nævner dit eget budget/forventninger til pris, så kan de interesserede derefter byde ind. Der er en masse time-wasters her på amino der kun har et rådighedsbeløb på 1000kr men forventer de kan få et system der egentlig vil koste 50,000 at udvikle :)
Det ville være fint at høre lidt nærmere om ideen du har.
Skal hjemmesiden være en webshop? Har du brug for en betalingsløsning? Du nævner affiliate - skal dette være et selvudviklet system, eller kodes sammen med et allerede udviklet system?
Hvad skal der ske i backenden for kunder/firmaer når de er logget ind?
Mit bedste bud er, at slå opgaven op på Amino Freelancer. Der får alle relevante Amino'er besked om opgaven med det samme og du får hurtigt gode bud til en god pris. Det er desuden gratis.
Komplpet hjemmeside (Programmering, grafik, design, SEO, sikkerhed, og ALT der hører til) Muligvis også adwords og affiliate Hjemmesiden skal have en log-in funktion, som kan rumme både firmaer og kunder Muligvis hosting og server
Jeg har en forhåbning om, at det kan laves for under 10.000 kr.
Må desværre skuffe dig. Alt det kan du ikke få for 10.000 i en kvalitet der kan bruges til noget.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ahh Thomas, den er sgu ikke god nok endnu til at komme på freelance, hvis alle disse halv færdige ide / opgaver bliver flyttet over på freelance, så spilder i igen, en masse freelancer tid med at give et bud, som aldrig bliver til noget, og jeg kan da se, der mangler en del førend dette projekt er moden til et udbud runde på Freelance.
Hvis i vil hjælpe, så fortæl, at når han har fået udarbejdet en færdig kravspecifikation, så kan han smide den til udbud på freelance, i mellemtiden kan han få hjælp her på Amino, til at få færdiglavet en sådan kravspecifikation.
Pas på med at bare losse disse halvfærdige ideer over på freelance, så bliver det aldrig bedre med seriøse opgaver der.
Ellers kan det være jeg kan byde ind. Vil dog godt høre lidt mere om det? fx er det en webshop eller forum eller? og hvad skal man kunne når man er logget ind? Du kan skrive en mail til mig på lasse.e@live.dk.