For at gøre en lang historie kort, så har jeg efter skilsmisse brug for en håndværker til at udføre diverse småjobs:
Reperation af taginddækning.
Bygge løsdrift til heste.
Diverse reparationer af gavl.
Nyt gulv i et værelse.
Udbedre skade i vådrum.
Og helt sikkert en masse andet :)
Da jeg ikke har det store budget, kom jeg på den tanke, at der måske sad en eller flere håndværkere derude - som manglede en bogholder til at lave regnskab og vi derfor kunne bytte ydelser med regning selvfølgelig. Jeg har i perioden 2003 - 2010 arbejdet som selvstændig med alt indenfor regnskab og siden 2010 arbejdet som projektøkonom i en stor dansk virksomhed. Anyways ...sidder der nogen derude, som synes det lyder spændende - så kast en besked i min indbakke!
Du har ret med geografien Jeg er bosat i sydsjælland - men dækker det meste af sjælland..
Mht til prisen så svarer timeprisen på en bogholder jo nogenlunde til håndværker - så mon ikke man kunne finde en løsning? Det er jo i begges interesse. Win/Win
Du har ret med geografien Jeg er bosat i sydsjælland - men dækker det meste af sjælland..
Mht til prisen så svarer timeprisen på en bogholder jo nogenlunde til håndværker - så mon ikke man kunne finde en løsning? Det er jo i begges interesse. Win/Win