Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre sent end aldrig - tak for rådet Thomas Bigum

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har i længere tid leget lidt med facebook, men har ikke rigtig fået det til at køre - efter lidt selvransagelse prøvede jeg for sjov at søge i mine egne debatter, og vupti så fandt jeg sørme et svar fra thomas Bigum tilbage i 2010 om hvordan man måske kunne gøre - og så sidder man her og tænker, hvorfor gjorde jeg så lige modsat det den kloge mand sagde :)

Nu har jeg kastet mig ud i et nyt projekt i form af en ny facebook side https://www.facebook.com/pages/Et-godt-glas-vin/195452770638510 (har ikke mange likes, da den lige er oprettet - men måske nogle aminoer kunne hjælpe den lidt på vej?) - siden er reelt til for at jeg kan lære mere om facebook - siden er tænkt som en ikke kommerciel side, og lavet som et fællesskab så alle kan komme til orde. Når jeg så har lært lidt mere om facebook må jeg se om jeg så kan koble dette sammen i forhold til vores nuværende forretning som den kloge hr. Bigum prøvede at forklare mig engang - men nu skal der fokuseres på at tiltrække "likes" og gerne en masse aktive mennesker på sitet.

Det er jo et bredt emne, som mange har en mening om, når det kommer til stykket er det jo en smagssag :)

God aften derude.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)