Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er lige i gang med at lære Dinero at kende. 

Jeg står med en problemstilling. Jeg skal sende den samme faktura til to forskellige email-adresser (ikke til mit eget firma), men Dinero lader kun til at tillade mig at sende fakturaen til en mailadresse. 

Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre her?

TAK 

Tilmeldt 9. Oct 13
Skrevet kl. 19:05

Lille spørgsmål til, er ret uvidende omkring dette.

Kan man betale regninger til leverandører GENNEM Dinero? 

Tilmeldt 9. Oct 13
Skrevet kl. 19:21

og kan nogen forklare mig forskellen på rykkerrente og rykkergebyr. Vælger man normalt blot én af delene? 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:14

Frederlk:

Hej

Er lige i gang med at lære Dinero at kende. 

Jeg står med en problemstilling. Jeg skal sende den samme faktura til to forskellige email-adresser (ikke til mit eget firma), men Dinero lader kun til at tillade mig at sende fakturaen til en mailadresse. 

Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre her?

TAK 

Hej Frederik

For at sende til to emailadresser skal du blot klikke på "Send som" knappen (og vælg Mail) to gange. I den pop-up der kommer frem skal du så indtaste den emailadresse du ønsker at sende til.

På sigt, vil det nok blive nememre at sende til flere på en gang, men som beskrevet kan du sagtens gøre det i dag.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:16

Frederlk:

Lille spørgsmål til, er ret uvidende omkring dette.

Kan man betale regninger til leverandører GENNEM Dinero? 

Hej igen

Nej det kan man ikke - desværre.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederlk:
og kan nogen forklare mig forskellen på rykkerrente og rykkergebyr. Vælger man normalt blot én af delene? 

Et rykkergebyr er det gebyr som din kunde skal betale hvis han ikke har betalt din faktura til tiden. Gebyret må højst være 100 kr (det offentlige må dog opkræve op til 250 kr). Rykkerrenten er den rente af fakturatotalen som din kunde skal betale. Rykkerrenten er omkring de 0,7%.

Ved for sen betaling skal der typisk betales både rykkergebyr og rykkerrente. Dvs. ved for sen betaling skal din kunde betale 100 kr i rykkergebyr samt 0,7% af fakturatotalen i rykkerrente.

Om du ønsker at opkræve rykkergebyr og rykkerrente er selvfølgelig helt op til dig - og hvis det er en af dine gode kunder som du har en god relation til kan det være du slet ikke vælger at opkræve noget ekstra betaling.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)