Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teksttilbud: 10 tekster á 400 ord = 600 kr. ex. moms

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hos SEO-Tekster.me er vi netop flyttet i nye omgivelser, og det skal selvfølgelig fejres med et godt tilbud. I øjeblikket skriver vi 10 tekster á 400 ord for 600 kr. ekskl. moms. Du fremsender blot en liste med nøgleord eller emner, hvorefter vi sætter skriveriet i gang.

Referencetekster?

Er du interesseret i referencetekster, så hiv blot i trådene, hvilket du nemmest gør her på Amino gennem Privat Besked-funktionen. Vi har skrevet om et bredt spektrum af emner, så derfor kan vi også fremvise referencetekster indenfor meget varierende emner.

Skriver I til brugeren eller søgemaskinerne?

Alle vores tekster er skrevet med brugeren som primær modtag og søgemaskinen som sekundær. Dette betyder dog ikke, at vores tekster ikke er søgemaskinevenlige, for det er bestemt én af teksten kernefunktioner, at den skal være lige netop dét.

Hvad så, hvis jeg vil bestille mere end 10 tekster?

Så sætter du i hvert fald et smil på vores læber. Vi skriver til en pris, der lyder på 15 øre pr. ord, hvis du ønsker yderligere tekster skrevet. Du skal derfor være hjertens velkommen til at bestille mere end 10 tekster, og hvis du gerne vil bestille mindre, er dette selvfølgelig også muligt.

Jeg er interesseret!

Hvis du er interesseret, så skal du blot sende en Privat Besked med din bestilling, så igangsættes skriveriet af din ordre hurtigst muligt. Vi lægger stor vægt på en hurtig leveringstid, men dette betyder dog ikke nedgang i det kvalitative aspekt af teksterne.

Vi glæder os til, at sætte i gang med din ordre!

Med venlig hilsen og på genhør,

SEO-Tekster.me

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:06

Hej

Kan du leve af det der, måske du sælger dig selv for billigt? Du har en anden tråd fra i dag med samme tilbud?

Har du nogen referencer, kan ikke se nogle på en meget sparsom hjemmeside :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 13
Skrevet kl. 17:51

Minkognito:

Hej

Kan du leve af det der, måske du sælger dig selv for billigt? Du har en anden tråd fra i dag med samme tilbud?

Har du nogen referencer, kan ikke se nogle på en meget sparsom hjemmeside :)

Hej Minkognito,

Ja, jeg kan skam sagtens leve af det. Jeg fremsender en Privat Besked med referencer.

EDIT: Du har slået PB-funktionen fra, så dette er desværre ikke muligt.

Tilmeldt 17. Oct 13
Skrevet kl. 18:00

hmm, kan godt modtage beskeder fra andre?

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 13
Skrevet kl. 18:07

Jeg må i hvert fald ikke sende en Privat Besked til dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:08

Minkognito:

hmm, kan godt modtage beskeder fra andre?

Jeg kan heller ikke skrive en PB til dig. Den må være ændret af en årsag siden :)

Under dit profilnavn oppe i højre hjørne kan du trykke "Ret profil" dernæst Debatindstillinger og så helt ned i bunden ved "Tillad Private Beskeder fra" - Tryk på Alle Aminoer og husk at trykke gem :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 17. Oct 13
Skrevet kl. 18:16

Sådan, sorry, men den var åbenbart kun delvis tilgængelig. - Nu skulle der være åbent :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 13
Skrevet kl. 18:33

Minkognito:

Sådan, sorry, men den var åbenbart kun delvis tilgængelig. - Nu skulle der være åbent :)

Har fremsendt en Privat Besked nu :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 21:43

Hey SEO-tekster.me
Jeg tror du har postet dette indlæg under den forkerte kategori. Jeg kan se du er amino plus, så at lave indlægget under "Jeg har et godt tilbud til dig" skulle ikke være noget problem, og du kunne måske få flere kunder der igennem :). Det er desuden et super flot tilbud, held og lykke med det hele!

-Kristian

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 13
Skrevet kl. 08:05

Kristian Scharling:

Hey SEO-tekster.me
Jeg tror du har postet dette indlæg under den forkerte kategori. Jeg kan se du er amino plus, så at lave indlægget under "Jeg har et godt tilbud til dig" skulle ikke være noget problem, og du kunne måske få flere kunder der igennem :). Det er desuden et super flot tilbud, held og lykke med det hele!

-Kristian

For pokker - fejl fra min side. Mange tak for de rosende ord :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)