Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har en super idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino'er!

Jeg har et spørgsmål angående udvikling af apps!

Jeg og min gruppe går i 3.g og har tænkt på at udvikle en app, og vores innovationslærer synes det er en KANON idé!

Vores problem er, udvikling af en app! Vi har kigget lidt på xCode og andre programmer, men problemet er programmeringen, som er noget af et indviklet arbejde.

Har i nogle gode ideer, til hvordan man laver apps? (idéer, bøger, hjemmesider mm.)

Jeg er villig til at kæmpe med det selv og lærer det - men kunne også være at man fandt en person som kunne hjælpe os med det til en fordelagtig pris.

Mvh The Fantastic Four & Mo'Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del virksomheder, som fx Conduit Mobile hvor man ganske let kan lave sin egen app. Hvis du søger på Google "How to make an app", så vil du finde mange brugbare links.

Hvis du vil have en til at lave det for jer, så skriv mere om ideen og hvilke funktioner den skal have - ellers kan I blot gå på Google og søge efter virksomheder som laver apps.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrezaG,

Afhængig af hvor kompliceret app'en skal være, så tror jeg umiddelbart at det er bedst i finder en som kan kode app'en for jer. I kan prøve at få et tilbud inde fra Amino Freelancer.

Vh Mathias

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Kan anbefale at finde en dygtig app freelancer ud i den store verden. Brug www.elance.com, og læg opgaven ud. Så får i inden for nogle dage en 10-30 tilbud fra forskellige leverandører. Sikre jer lige med NDA aftaler, mv. 

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)