Hej Alle sammen, Jeg er butiksejer og sælger pullovers i en rang af forskellige farver.. Jeg sælger kun til kunder som kommer ind i butikken og handler. Jeg vil nu gerne lave en virksomhedsløsning til virksomhederne, så deres medarbejder kan bære pullovers. Jeg kan fremstille i forskellige kvaliteter, farver samt størrelser. Jeg fremstiller primært Rundhals, V-hals samt Veste. Jeg søger derfor nu en kørende sælger der kan lave gode virksomhedsløsninger for virksomhederne. Jeg kan desværre ikke tilbyde en fast løn, men en provisions ordning alt efter hvor meget der bliver solgt. Hvor kan man finde en kørende sælger til den salgs ?????? Håber I kan hjælpe. Tusind tak.Glæder mig til jeres svar. Bedste Hilsen IZ |
Hej IZ
Vi fungerer her i Oxe & Co, som virksomheders forlængede arm ud i marken. Se www.oxeogco.dk
Umiddelbart kan vi ikke handles på en ren provision før vi kender produkt, afsætningskanaler m.m. Det kan sagtens være, der er hul igennem i forholdet til det, du laver og det, vi kan tilbyde, men vi kører ikke indledningsvist på "ren provision".
Hvis samarbejdet kan fungere og tingene udvikler sig positivt, så tager vi gerne provisionsaftaler ... og har også flere af slagsen idag, som alle er kunder, der har været i huset gennem længere tid, hvor konceptet er afprøvet og resultaterne til glæde for os begge.
Hvis du bryder dig om det, du ser på hjemmesiden og tænker "hvorfor ikke" ... så lad os tage en snak over telefonen.
Ring til mig på 2218 1220
Mvh
OXE & CO - Henrik Oxe - ho@oxeogco.dk