Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cozy´s i midten af Århus, søger sponsorat, så vi kan forblive byens hyggeligste bar.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg er en ung mand på 25, som er igang med at hjælpe vores alles stamsted/bar, med at løbe rundt igen. Ejerne af baren, er nogle af de bedste mennesker, man kan møde bag en hvilken som helst disk, om så det er en bar, eller en kiosk, eller andet.. Vi er mange, som gør hvad vi kan for, at de skal forblive åbne. Ejerne har været igennem, utallige nedture, men står stadig fast, og det tager vi alle hatten af for. Pt har jeg nu arbejdet på baren, som erhvervspraktikant, og har været med til, at få omsætningen op ,på et ganske fornuftigt plan igen. Jeg går sammen med en kammerat, og snakker om, at "overtage" baren, og drive den videre, i ejernes ånd. Vi står med en anden, som også vil købe sig ind, men det er måske så, det sidste, vi kommer til at se til, det Cozy´s vi alle elsker. Cozy´s er en bar, hvor folk kan være sig selv, og et sted, hvor alle, også nye, bliver mødt med en fed velkomst, uanset minioritet, tro, eller politisk holdning, bare de selv bringer goodwill med sig. I sidste instans, så repræssentere vi det, som byen så tit reklamere for, Århus for mangfoldighed, i bedste henseende, og stil. Hvis baren skal kunne forblive, mangler vi 350.000, så vil vi kunne give nyt blod til baren, og drive den videre! Ejerne er et kæreste par, som er kørt trætte, også i privaten, efter flere bump og hårde udfordringer, som helt nystartede i brancen, og i Århus. Konceptet er anderledes, og atmosfæren lever virkeligt op til navnet, og den stil baren er blevet kørt på. Hvis der er en, eller flere, som måske vil invistere, så vil vi også gerne hører derfra. Da vi vil starte på bunden, kan vi max tilbyde 20/25 % i afkast til investoren, over indbyrdes aftale. Med venlig hilsen Jakob Edison Petersen Cozy´s Århus Nørregade 24 8000 Århus C p.s Se med i tv2 nyhederne torsdag d. 31/10/13
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:47

Søger du en eller flere som til sammen vil skyde 350.000 kr. i baren eller er det blot en konstatering, at du har brug for pengene? Hvis det er det første, hvorfor skriver du så ikke noget om hvorfor det går dårligt, hvad I vil gøre for at få baren i plus, hvad I kan tilbyde så det bliver en succes og hvad får en investor ud af det?

Ud fra dit indlæg, så lyder det lidt som velgørenhed når du bruger ordet sponsorat.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 17. Apr 13
Skrevet kl. 10:12
Hej KennM. Ejerne er et kærestepar, som har drevet baren i 3 år. de har været igennem en masse ting, bla retsager, og omvæltninger mm. Grunden til at vi kan se en mulighed i baren, og stedet, er den, at vi alle elsker stedet, men samtidig kan vi også se, hvad der skal forbedres. Barens omsætning er ikke dårlig, men ejerne er simpelthen, kørt trætte i det, også privat. Hvis vi taler om en invistering er vi klar til at give tilbage igen, men i forhold til at vi starter mere eller mindre på scrats, så kan vi max tilbyde 20% af invisteringen, tilbage til investoren. Med venlig hilsen Jakob E. Petersen
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 10:35

Tror ikke du får nogen til at investere hvis ejerne er gået træt i deres virksomhed.

Endvidere så giver måden du skriver det på en idé om at investoren kun får 20% af det investerede beløb retur og altså ikke 20% af virksomheden :)

Få nogle tal frem til investorerne, samt beskriv gerne hvad evt. retsager har været om, da ordet kan lyde farligt i forbindelse med investering :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SteffenM:

Tror ikke du får nogen til at investere hvis ejerne er gået træt i deres virksomhed.

Endvidere så giver måden du skriver det på en idé om at investoren kun får 20% af det investerede beløb retur og altså ikke 20% af virksomheden :)

Få nogle tal frem til investorerne, samt beskriv gerne hvad evt. retsager har været om, da ordet kan lyde farligt i forbindelse med investering :)

Det var måske en god ide, at du læste indlægget. Der står, at trådstarter og en kammerat vil overtage baren, hvorfor de nuværende ejere og deres problemstillinger er irrelevante...

Og ved at låne penge, der får man et afkast på 20%, hvilket er en helt almindelig måde at skrive det på. Dvs 20% i renter oveni det beløb, som man lægger, hvis alt går efter planen...

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 16:06

De gode "" har det jo med at indikere at man gøre noget som man ikke gør alligevel.

Endvidere er det normalt med forretning ja - men jeg kan informere at indlægget blev rettet efter min post, hvorfor den nu er mere korrekt. Før stod der "kan vi tilbyde 20% tilbage til investoren"

Er blot ude på at hjælpe ved at stille kritiske spg. og det har jo også hjulpet siden trådstarter rettede sin tekst :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:11

SteffenM:

De gode "" har det jo med at indikere at man gøre noget som man ikke gør alligevel.

Endvidere er det normalt med forretning ja - men jeg kan informere at indlægget blev rettet efter min post, hvorfor den nu er mere korrekt. Før stod der "kan vi tilbyde 20% tilbage til investoren"

Er blot ude på at hjælpe ved at stille kritiske spg. og det har jo også hjulpet siden trådstarter rettede sin tekst :)

Jeg læste den oprindelige tekst, og havde skrevet mit svar, men blev forstyret, så det kom først på her en del senere... Der er lavet en lille rettelse i indlæg 1, men den oprindelige tekst er intakt i indlæg 2, og der står den linje, som du henviser til :)

Når folk investerer penge, så ved de godt, hvad det betyder, at man får 20% retur. Ingen lægger 100 kr mod i forventning af få 20 kr retur. De forventer at få 120 kr retur, når teksten er formuleret, som den er. Men det er flueknepperi :)

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 16:20

Netop, lig nu også mærke til at jeg ikke kørte vanvittigt i det, men sagde at det kunne forstås sådan.

At formulere sig ordentligt er en vigtig ting for at få en investor. Hvis du ikke får kommunikeret ting ud ordentligt så får man jo aldrig en til at ligge penge. Det er på lige fod som med stavefejl.

JEG ved godt hvordan ting foregår, men fordi slik bliver kaldt "bum" i sønderjylland, betyder det ikke at hele landet ved at det betyder slik :)

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 16:34

Jeg forstod det korrekt i første omgang, men da trådstarter så skrev "så kan vi max tilbyde 20% af invisteringen, tilbage til investoren." så tænkte jeg også hov, what?

Tilmeldt 17. Apr 13
Skrevet kl. 18:16
Kom på Cozy´s i centrum af århus, og oplev det mest alsidige miljø i Århus. Der er plads til alle, og det handler om godt humør, og fede fester. Baren har været mit stamsted, og vil forblive det mange år fremadrettet. vil give en kærlig hilsen til Ejerne af baren, og vores bedste kunder, og venner. Kig forbi, og oplev det selv! Med venlig hilsen Jakob E. Petersen
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)