Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website, Facebook, Nyhedsbrev, Fysiske breve på under 8 timer....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer...

Jeg er medejer af Print Provider (som sælger tryksager) og Little Green Orange (som producerer IT-løsninger) - og i forbindelsen med stormen igår - kunne vi pludselig se at alle de ophængte valgplakater begyndte at flyve vildt omkring. Da klokken var lige omkring 17.30, siger min kompagnon Magnus "vi burde sende et godt tilbud på plakater ud til alle lokalpolitikere...."

I forbindelse med Kommunalvalget i 2009, havde vi møjsommeligt indtastet navne og adresser på alle lokale partiformænd/organisation i Danmark - så jeg fandt databasen frem, eksporterede skidtet - lavede vel en 30-40 stikprøver for at se om det er folk der stadig er nogenlunde aktive - og der var go på alle 744 personer. 

Så skrev jeg brevet, begyndte at printe og kuvertere. Magnus programmerede www.nyevalgplakater.dk, vi lavede en facebookside www.facebook.dk/nyevalgplakater og endelig fik vi lavet tilmeldinger til vores nyhedsbrev via MailChimp.

Nu her kl 8:44 kom så den første ordre...

Det er sgu da meget cool!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan!

S**** godt tænkt. Wink

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Superfedt! Godt initiativ ;) 

- Flere af mine venner har allerede benyttet sig af det.

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt vildt fedt! Super godt tænkt! :) 

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:

Så skrev jeg brevet, begyndte at printe og kuvertere. Magnus programmerede www.nyevalgplakater.dk, vi lavede en facebookside www.facebook.dk/nyevalgplakater og endelig fik vi lavet tilmeldinger til vores nyhedsbrev via MailChimp.

Nu her kl 8:44 kom så den første ordre..

Hej Morten.

Ingen tvivl om at det er en sjov og smart ide du har fået snittet på ganske kort tid.

Jeg har bare et enkelt spørgsmål - Hvordan er det lykkedes dig at få PostDanmark til at levere dine breve så hurtigt?? Wink

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Abigo:

Hej Morten.

Ingen tvivl om at det er en sjov og smart ide du har fået snittet på ganske kort tid.

Jeg har bare et enkelt spørgsmål - Hvordan er det lykkedes dig at få PostDanmark til at levere dine breve så hurtigt?? Wink

Tror bare, at han har lavet et website, en facebook, et nyhedsbrev og lavet fysiske breve på under 8 timer. Ikke at PostDanmark leverer på 8 timer.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sku godt gået, i så et behov (mens det opstod) og reagerede lyn hurtigt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)