Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP. Jeg er desperat efter en solid serverløsning til meget krævende site. Hetzner?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger.

Jeg vil som Torben anbefale Solido som hostingpartner, hvis du skal den mest professionelle og stabile løsning på markedet. De har mange års erfaring og har meget store ressourser at trække på. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var det, der i sin tid fik Hetzner-serveren til at knække? Ram? CPU? I/O?

Hvis du går cloudvejen, så ville jeg inden køb få nogle stats på I/O-delen, som ofte er cloudløsningernes akilleshæl.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der virkelig er run på, så vil en dedikeret løsning ofte være det bedste valg, frem for et delt virtuelt miljø. Cloud/virtuelle løsninger kommer ofte til kort, særligt pga. I/O som Kasper skriver. Ved mange deler man i øvrigt også andre ressourcer som CPU.

Hvis budgettet er meget stramt, hvis det er underordnet om serverne er i Danmark eller Tyskland og hvis det ikke er noget problem at ligge hos en volumefokuseret udbyder, så er det nok udbydere som OVH, Hetzner etc. du skal kigge på. Uden at kende dit behov nærmere, kan det jo dog godt være at du kan få en løsning her hjemme som lever op til dine bheov og dit budget.

Min bedste anbefaling ville derfor være at få skrevet lidt sammen om jeres behov rent teknisk, de platforme i har kørt på indtil videre, de problemer i har oplevet med dem og eventuelle ønsker/behov i har fremadrettet. Hvis du så kontakter nogle forskellige udbydere her hjemme samt måske et par af de større i udlandet, og beder om en anbefaling ud fra dette, burde du kunne få et bedre overblik over dine muligheder. Her ud over vil du sikkert blive spurgt nærmere ind til nogle konkrete forhold, der vil hjælpe dig selv med at få et mere klart overblik over hvad jeres behov egentlig er.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)