Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-amok

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få lagt dine produkter op på minegadgets.dk.

Skriv en privat besked for mere info om pris osv.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 19:50
Ellers tak, det er ikke umiddelbart hvad jeg søger.

Vh

Niels Bjerre
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 21:56

Hejsa Niels hvis jeg var dig så ville jeg skrive nogle nyheder på engelsk til nogle af disse resultaterGoogle!

Dernæst så ville jeg nok skrive en ikke overly promoverende artikel på goon.dk, og få oprettet en facebook side og få lagt en like-box på din shop,

og hva med en yt kanal også?

og hva med at kontakte nogle af disse også prøv og høre om du må lave et gæste indlæg.

NB! Hvis du ikke kan finde kontakt info på siden så prøv at skrive flg. på Google  

site:bloggensnavn.dk + kontakt

altså dvs. lad os sige at du skal kontakte bloggen minlivstiil.dk så skriver du site:minlivstiil.dk + kontakt på google

og fremfor alt husk at tage det stille og roligt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 22:12

Hej!

Tak for input!

Nogle fede og gode ideer som jeg vil arbejde videre med! Lige pt har er jeg ved at få lavet ny hjemmeside (efter opfordring fra Amino) så når dén står, går jeg mere amok med promovering. Lige sådan nogle ting der er hvad jeg går og leder efter. Mange tak!

Yt kanal er ikke nødvendigt tror jeg, men evt små film af hvordan jeg laver et fx iPad cover vil nok være at se i fremtiden på hjemmesiden.

Men gæsteindlæg? Hvordan tænker du det?

TAK

Niels 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 10:33

Niels Bjerre :
Men gæsteindlæg? Hvordan tænker du det?

Hva med et indlæg om hvordan sådan en læder dims bliver til?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:47
Hej Niels,

Er det med vilje, dele af din hjemmeside er på Dansk, og dele af din hjemmeside er på Engelsk?
Det kan sagtens give kunder, et dårligt førstehåndsindtryk, da det meget hurtigt kan gå hen, og blive en utroværdig hjemmeside.

Hvis har problemer med at oversætte dele i Shopify, må du gerne kontakte mig.

Emil-byllemos@hotmail.com

Mvh Emil
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 10:54

Hej,

Jeg ved ikke hvor mange der kommer til at se det. Den går ud til 49brands og de personer som bruger/har brugt dem.
Det er sørgeligt, men efter jeg betalte mit fulde beløb a 3000kr for en ny webshop, er kontakten fuldstændig cuttet. han har ikke kontaktet mig i 9 dage, og vil gerne høre hvad jeg kan gøre.

Arbejdet jeg har fået leveret, er yderst tilfredsstillende, men det holder mig ikke fra at politianmelde det, hvis det er sagen. Og skrive i alle blogs, at de skal holde sig væk fra 49Brands - det er ikke fedt for nogen.

Så skriv en PM til mig, hvis du har kontaktinformationer om 49Brands.

På forhånd tak!

Niels Bjerre 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)