Jonathan Lindahl har inviteret undertegnede og 11 andre til bloging om tips og tricks i forbindelse med diverse SEO-tools, og der er flere gode tips imellem.
Jeg beklager meget, men jeg har desværre ved en fejl kommet til at trykke på "Udgiv" i WordPress i stedet for at gemme det som kladde, selvom indlægget ikke var klar til at blive udgivet. Derudover er det er del af en 2-dags kampagne som jeg har planlagt om SEO tools, hvor det første indlæg udkommer imorgen, også vil det indlæg Thomas har delt udkomme på onsdag. I kan læse mere om det her: https://plus.google.com/118078816672673236232/posts/h1DJYsRejVK
Og beklager det meget - men så har I til gengæld lidt at glæde jer til :-)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jonathan Lindahl har lige skrevet på G+ at han ved en fejl har udgivet det, da det først kulle udgives om to dage, da det er en del af en serie om SEO-tools. Så på onsdag kan det læses på ovenstående link.
Jeg synes det er en rigtig rigtig fin liste du har fået kompileret.
Tilgengæld er jeg lidt ked af at du ikke omtaler "pakke løsningerne" som også er i markedet. Og her tænker jeg må Moz Pro, Raventools og ikke mindst SEO Powersuite fra Link-Assistant...
Ellers thumbs up til dine fine artikler på bloggen