Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til facebook likes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer mig og en ven har startet hjemmesiden www.afmedbumser.dk og vi har også lavet en facebook side til den, er der nogle af jer som ved hvordan vi kan skaffe flere facebook likes lige nu er vi oppe på ca 40-50. er der nogen der har nogle gode råd til hvordan vi kan få flere likes? :-)

Mvh Rasmus.C

Fra København
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Digitaljournalist.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Her er mine umiddelbare tanker:

1) Erstat den simple "Synes godt om boks" på jeres hjemmeside med en større boks, hvor man kan se de seneste statusopdateringer og hvem, der ellers synes godt om. 

2) Jeres statusopdateringer er for ens. I promoverer jeres ene produkt alt for meget. Det bliver folk trætte af at se i deres newsfeed. Lav nogle generelle opdateringer, der ikke er salgstekster, men som handler om uren hud. F.eks. kan I give gode råd, forklare hvorfor man får uren hud. 

3) Det handler også om at skabe engagement blandt jeres 'likere'. Det kan I eksempelvis gøre ved at bede folk om at huske tilbage på deres teenagetid, bede dem forestille sig hvordan den havde været uden bumser osv. 

Kort fortalt skal I opbygge et brugbart fællesskab om uren hud. På den måde kan I skabe inddirekte opmærksomhed om jeres produkt. Og brugerne skal nok komme, hvis de får noget brugbart ud af at være en del af jeres fællesskab.

Mvh. Kasper Skov Jensen  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg gør er at kommentere andre sider, med min side :)

Det giver faktisk okay godt. I skal selvfølgelig skrive på facebooksider der, som er relevante for jeres emne. Hvis i kun skriver dansk på jeres facebook side, giver det jo ikke nogen mening at skrive på engelske sider, da de ikke forstår meget af jeres side :)

I kunne f.eks. skrive på vægge som apoteker, eller noget hvor danske unge er.

Held og lykke :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)