Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere (SEO, Salg, Jura og Investor) søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Så skete det, mit projekt stafood har endelig fået en programmør tilknyttet og til december står vi klar med en færdig side. Som kan launches 1. Januar 2013.

Målet med starfood er ikke kun at skulle erobre Danmark. Jo i første omgang, men målet er også at komme ud i den store verden.

Men jeg mangler nogle følges venner/partnere:

- SEO - Marketing - Salg - PR kyndig. Du skal ikke bare have lyst til at arbejde med det, du skal også have erfaring med det.

- Investor.

- En person som kan lide papir arbejde som forretningsplan, skrive kontrakter osv.

Mine kompetencer ligger i ledelse, innovation, salg/PR, marketing. Jeg har før arbejdet med det og bliver nok min primære rolle i Starfood.

Jeg kan ikke finde ud af at skrive en forretningsplan. Men jeg sidder mig gerne en uge i et sommerhus eller lejlighed med en kommende partner og skriver det sammen med ham.

Jeg har dog skrevet en god beskrivelse af mig og konceptet.

Konceptet fortalt hurtigt er at lave en hjemmeside og app hvor man nemt kan bedømme den restaurant man sidst har spist på. Det skal samtidig være nemt at finde den bedste restaurant omkring hvor man står. I det store hele skal det mine om værkstedskontrol.dk. Det skal ikke være en kopi, men bare kraftigt inspireret.

Hvis du før har arbejdet med det jeg søger, eller har en slat penge. Så smid en mail på info@starfood.dk

- Det forventes at vi skal have kontor i eller omkring Odense til sommer

God dag til alle derude!

 

De bedste hilsner

Mads Larsen 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

At skrive en forretningsplan er noget man lærer. En korrekt forretningsplan skrives bedst af personen som er kommet på idéen, da han/hun bedst kan beskrive de nødvendige dele.

Nok skriver du at du vil sidde med en evt. partner og skrive det, men hvorfor ikke lære det selv ? :) - Man lærer meget af det!

Faktisk står jeg efter at have læst din post faktisk med spørgsmålet: Hvad laver du her i opstartsfasen? - Du henviser til at du ikke kan meget af det administrative i form af at skrive dokumenterne m.v. og du af afhængig af eksterne parter til at udvikle, optimere m.v. Tror du kan have stor fordel i at bedre beskrive hvad DIT arbejde er i det her (ja du skriver "ledelse, innovation, salg/PR, marketing", men oplister på samme tid at du leder efter en person til at klare salg, pr og marketing)

Dertil søger du en investor, men skriver intet om hvilke summer du søger og hvordan man kan forvente at få sine penge retur.

Endvidere er et relevant spørgsmål hertil også: Har du selv lagt nogle penge i projektet? og i så fald hvor meget ? - For hvorfor skal en investor ligge penge hvis du ikke selv tør?

Lidt kritiske spørgsmål velment, for at du får præsenteret dit koncept bedre.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen, tak for dit indlæg lidt typisk amino måde måske med "Hvad skal du selv lave." Den syntes jeg alle får herinde, og jeg syntes enlig at det er et lidt dumt spørgsmål, det er ikke for at hakke ned på dig. For det kan jeg bestemt ikke lide! Men jeg kan se at du drive en virksomhed, og at du nok har været med i opstartfasen så.

Men jeg besvarer gerne dit spørgsmål. At bygge et koncept op som jeg er igang med, kræver meget mere end forretningplaner og administrativt arbejde. Lige pt. arbejder jeg på at få smidt en flyer i alle postkasser i Januar osv. Ja, jeg skriver også jeg mangler en til marketing - PR - osv. Men derved fralægger jeg mig ikke, at jeg så ikke selv skal lave noget. For det skal jeg. I Danmark er der 10.000+ restauranter, og alle de skal kontaktes. Det vil en man ikke kunne klare en mand. Bare rolig jeg kommer til at arbejde mindst ligeså meget som mulige partnere i virksomheden!

Jeg vil gerne præsentere mit koncept herind, men jeg er af den holdning at det kan jeg ikke se nogen grund til. Jeg er før blevet presset til at gøre det, og gjorde. Jeg fik ikke en skid ud af det, andet end nogen som svinede det til fordi de tydeligvis ikke havde andet at lave.

Jeg undskylder mange gange for grammatiske- og stavefejl!

Fra gundsømagle
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil bare lige skrive en venlig kommentar...SUPER FED ide...gid jeg kunne komme med på den vogn... glæder mig til at se mere til det !!

Mvh. DS

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke du forstod meningen med min post.

Jeg gav dig lidt kritiske punkter netop for at du kunne besvare problemstillingerne. Sagde ikke at du ikke arbejdede, sagde blot at den tekst du havde skrevet kunne give sådan et indtryk og nævnte at du nok bør informere mere. Nu fortæller du jo mere nu - noget som giver værdi til dem som kunne have interesse. Jeg beder dig ikke komme med konceptet, jeg beder dig om at komme med nogle af de informationer som er vigtige for de pågældende folk.

En investor har interesse i tal - du giver ham ingen.

Lad være med at tage min post personligt, men se i stedet de råd jeg giver dig og formulér evt. svar på problemstillingerne. I sidste ende er alle kritiske spg. en problemstilling med et simpelt svar. Du skal blot huske, at hvis jeg opfatter ting på en måde, så gør andre det sikkert også.

Konstruktiv kritik bør vi alle kunne tage imod.

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffenM:

En investor har interesse i tal - du giver ham ingen.

Lad være med at tage min post personligt, men se i stedet de råd jeg giver dig og formulér evt. svar på problemstillingerne. I sidste ende er alle kritiske spg. en problemstilling med et simpelt svar. Du skal blot huske, at hvis jeg opfatter ting på en måde, så gør andre det sikkert også.

Konstruktiv kritik bør vi alle kunne tage imod.

Hej Mads.

Du leder efter penge, manpower og viden.

Men du fortæller ikke hvad X-person får ud af at give dig penge, manpower og viden. Samtidig generaliserer du så bredt at man får indtryk af du blot er på ide stadiet.... Eksempelvis skriver du at du ikke kan finde ud af at lave en forretningsplan, hvilket blot understreger at du er på ide stadiet. Alle og enhver kan få en god ide, men at føre den ud i livet er kun et fåtal der kan.

Den kritik du får herinde er ærlig og "amino agtig" som du selv kalder den. Det er da logik for burhøns at man stiller kritiske spørgsmål og søger indsigt inden man spenderer tid eller penge på et projekt.

Hvis du er seriøs omkring dit projekt, så skal du da udforme en forretningsplan, komme med en objektiv vurdering af dit produkt set udfra henholdsvis brugerperspektiv og forretningsmæssigt perspektiv, en plan for skalering af produktet (du vil jo gerne til det store udland skriver du selv), osv. osv. osv.

De dage hvor man kunne få investorer ved blot at råbe "jeg har en god ide" er for længst ovre - Det var i sidste årtusind....

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)