Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nets-danid - Digital postkasse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg håber virkelig en kan hjælpe mig her. Det der nye nets id halløj med medarbejdersignatur kan jeg simpelthen ikke finde hoved og hale i ?

Jeg har fundet frem til at få tilsendt et nøglekort med en masse tal på, men det er også det. I dag modtager eg så en mail hvor der står:

"Din virksomhed har bestilt NemID medarbejdersignatur til dig d. 17. oktober 2013. Vi kan se, at du endnu ikke har anvendt din installationskode, som du nu burde have modtaget med posten eller via din administrator. Installationskoden udløber 16. november 2013, kl. 14:44, og du skal derfor installere din medarbejdersignatur inden da. Klik på linket for at starte installationen: https://www.nets-danid.dk/udsted_noeglefil/xxxxxxxxxx

Brug for hjælp? Har du brug for hjælpe til installation, eller har du ikke modtaget din installationskode, skal du kontakte din NemID administrator (e-mail xxxxxxxx). Hvis du ikke når at installere inden koden udløber? Kontakt din NemID administrator, der kan bestille en ny kode til dig. Er du selv administrator, kan du kontakte Erhvervssupport. Venlig hilsen Nets DanID A/S **Denne e-mail er genereret automatisk, og kan ikke besvares via e-mail.**"

Når jeg trykker på linket skal jeg bruge en installationskode, men får jeg den fra ?

Og jeg kan ikke kontakte dem medmindre jeg vil betale 250.- ????? Dette nægter jeg selvfølgelig, da jeg ikke vil være til grin. Så jeg håber nogen kan hjælpe mig med hvor i hede hule h.... jeg skal få den installationskode fra ?

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

koden har du skulle ha i et brev . Jeg ville ikke tro sammen med nøglekortet men ved det ikke. Den ligger skjult bag noget plast så den ikke kan ses i posten¨

Lide sjovt du har fået nøglekort for det lyder lidt ud fra den fil du vedhæftede, som en nøglefil der installeres på computeren. Du har ikke bedt om to forskellige vel . eller en privat og en medarbejder signatur

Uden koden kommer du ikke videre og må enten se om du kan få en ny, eller om du  skal via support, hvad end du vil eller ej - der står jo, at du kan bestille en ny (og du er jo din egen nemID administrator, så har du ikke koden, tror jeg du må forfra

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får to separate breve.

Et brev med nøglekortet til din medarbejdersignatur.

Et brev med en aktiverings/installations kode (som minder om de breve du modtager med en pinkode i).

Hvilket brev der kommer først afhænger af hvem der når at producere det først, da det ikke er det samme firma der laver brevene.

Hvis du ikke har modtaget begge breve inden for en uge, skal du nok bestille en ny.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ok, ja for jeg aldrig fået noget andet brev end det med numrene på ?! Men ikke for at lyde dum, så kan jeg ikke finde hoved og hale i det. Jeg aner faktisk ikke hvordan jeg fik bestilt de numre i første omgang. Jeg har bare trykket alle steder jeg kunne for at få det til at virke :)

Har i mulighed for at skrive navnet på den hjemmeside man skal gøre der fra ? Jeg har været inde på virk.dk og på den der nets side, men synes jeg begge steder skal bruge et brugernavn og en kode og det har jeg heller aldrig fået ?

Undskyld min uvidenhed, men tak for hjælpen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal logge ind med din personlige NemID først for at kunne bestille

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

OK og er det på den der virk side, eller på den der nets halløj side ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)