Godmorgen alle aminoer. |
Slet ingen som havde en ide til hvad det kan være?
Godmorgen alle aminoer. |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Slet ingen som havde en ide til hvad det kan være? |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Hej Daniel Lige til at starte med, må vi være enige om at din blog er indekseret i google, selvom din overskrift siger det modsatte? :) Resultatet er en placering nedenunder dit testmax forum og under en microsoft-side. Dit spørgsmål er hvorfor din blogpost ikke ligger øverst sådan som jeg forstår det. Svaret er, at det kan der være mange grunde til. Måske har testmax flere gode indgående links end din blog, måske er testmax en smule bedre optimeret til google end dnohr? Hvis jeg var dig ville jeg kaste mig over at lave en ordentlig grundlæggende optimering af siden / siderne on site. Få styr på H-tags fx. Har jeg helt misforstået spørgsmålet? Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej igen Anders! |
Når jeg kigger på søgeresultatet, ser jeg både bloggens forside og selve posten. Det giver jo ret god mening, når der begge steder står præcis det samme. Og når forsiden af bloggen ligger over indlægget, giver det også god mening, hvis vi gætter på at flere links peger på forsiden end på indlægget. Du har sikkert hørt om dublicate content som et problem for seo, og dette er vist et eksempel på netop dette. Mange anbefaler at man altid klipper i sine indlæg, så det kun er de første linier af et indlæg, som man fx ser på bloggens forside, og så man skal klikke sig ind på indlægget for at læse hele teksten. Sådan en øvelse vil nok være smart for dig at gennemføre. Se evt denne post af Grosen og læs kommentarene med. http://www.gblog.dk/wordpress-daarlig-url-struktur.html Husk også som tidligere nævnt at lave en ordenlig omgang on site optimering for en god ordens skyld :) Hilsen Anders |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Tusind tak for det hurtige feedback igen Anders. |
Du er velkommen. Spændende hvis du skriver om resultatet senere. |