Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på Slipsefyr.dk version 2.0

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Hej Alexander

Du har verdens fedeste webshop. Den er meget lækker. Der er et par SEO ting som godt kunne rettes - Men den tager vi en anden gang :-)

Det eneste jeg lige ville nævne var dit logo, jeg synes desværre ikke det ser professionelt ud :-( 

Forsat god Søndag!

Jeg så lige tilfældigvis din kommentar igen nu her så lang tid efter, og sjovt nok har jeg faktisk skiftet logo siden sidst. Du har helt ret i, at det gamle logo ikke så specielt professionelt ud.

Jeg synes selv, at det nye logo er mere friskt og passer bedre ind i farvetemaet og stilen på hjemmesiden. Hvad siger du?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten på forsiden ser meget presset ud?

Jeg synes ikke rigtigt grafikken og logoet og font'en komplimenterer hinanden - Som om de kommer fra to vidt forskellige steder.

Er vild med "stemnings-billederne" på forsiden.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Teksten på forsiden ser meget presset ud?

Jeg synes ikke rigtigt grafikken og logoet og font'en komplimenterer hinanden - Som om de kommer fra to vidt forskellige steder.

Er vild med "stemnings-billederne" på forsiden.

Mange tak Tobias. Din feedback er noteret, og den sætter jeg pris på.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Klikker jeg ind på http://www.slipsefyr.dk/om-slipsefyr Så virker menu punkterne til slips, Butterflies og tilbehør ikke.

Nej, du har helt ret. Jeg kender godt til den fejl, og det er noget, jeg skal have fixet ja.

Mange tak for din reminder!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille ting - dit favicon er ikke det samme som dit logo (ved selvfølgelig ikke om det er meningen:-))

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Baran:

Lille ting - dit favicon er ikke det samme som dit logo (ved selvfølgelig ikke om det er meningen:-))

Tak for input! Det er ikke meningen nej, men har ikke fået opdateret favicon efter, at jeg har skiftet logo. Det er hermed skrevet på to-do listen :-)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)