Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på Slipsefyr.dk version 2.0

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Du har verdens fedeste webshop. Den er meget lækker. Der er et par SEO ting som godt kunne rettes - Men den tager vi en anden gang :-)

Det eneste jeg lige ville nævne var dit logo, jeg synes desværre ikke det ser professionelt ud :-( 

Forsat god Søndag!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander, 

Synes faktisk du for formået at holde siden simpel og ligetil. 

Hvis jeg skulle nævne en ting som jeg i stor stil ville overveje at splittest så ville det være en venstre menu på dine kategori sider :)

Vh. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Hej Alexander

Du har verdens fedeste webshop. Den er meget lækker. Der er et par SEO ting som godt kunne rettes - Men den tager vi en anden gang :-)

Det eneste jeg lige ville nævne var dit logo, jeg synes desværre ikke det ser professionelt ud :-( 

Forsat god Søndag!

Det var godt nok store ord, men det glæder mig da rigtig meget, at du kan lide min shop!

SEO er helt sikkert noget, der skal arbejdes med, og der er en masse ting, som jeg endnu ikke har fået rettet efter skiftet til Magento. Det er på to-do listen.

Vedr. logoet er det taget til efterretning. Jeg synes egentlig selv, at logoet er udmærket, men det kunne måske godt trænge til en opdatering på et tidspunkt nu, hvor webshoppens design også er blevet ændret fuldstændig.

Mange tak for din feedback og ligeledes god søndag til dig.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Højberg:

Hej Alexander, 

Synes faktisk du for formået at holde siden simpel og ligetil. 

Hvis jeg skulle nævne en ting som jeg i stor stil ville overveje at splittest så ville det være en venstre menu på dine kategori sider :)

Vh. 

Hej Martin,

Tak for det!

Ja, jeg tror, at du har ret i, at det er noget, der kan forbedres. Jeg synes især, at venstremenuen i ''hovedkategorier'' som f.eks. denne er lidt rodet: http://www.slipsefyr.dk/butterflies. Det bliver lidt uoverskueligt, men alle de mange underkategorier, og det bør jeg nok få ændret lidt på.

Endnu en gang tak for din feedback :-)

/Alexander

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super lækker shop... Får næsten lyst til at gøre seler og butterfly til standard del af udklædningen....

Jeg tror det vil gavne sidens troværdighed og konvertering hvis du hev følgende nedestående linje op så den er meget mere tydelig... Det er ikke mange der kommer helt ned i bunden af siden :-)

Gratis fragt over 150,- Levering fra dag-til-dag 14 dages returret

Fragt fra 19,-

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg synes dit website er rigtig fed, da det efter min opfattelse har et meget moderne udtryk.

 

Omkring dit logo, så synes jeg det passer rigtig godt og farvevalget er passende - specielt den lime/neon grønne farve, som er med til at "koble" logo og indkøbsposen i højre side sammen.

Alt i alt synes jeg websitet som helhed er meget behagelig at kigge på.

Den største skuffelse jeg fandt; var den tilsyneladende mangel på silkeslips (aaaarrrggghhh !). Det gør specielt ondt på mig, for jeg tilhører arten sønderjysk slipsesvin og min forfængelighed byder mig kun at bære silkeslips.

Jeg håber din webshop vokser og med tiden bliver lige så fed som, den nu for længst lukkede, TieRack på Strøget, hvor jeg gjorde mine indkøb.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust Kehlet:

Super lækker shop... Får næsten lyst til at gøre seler og butterfly til standard del af udklædningen....

Jeg tror det vil gavne sidens troværdighed og konvertering hvis du hev følgende nedestående linje op så den er meget mere tydelig... Det er ikke mange der kommer helt ned i bunden af siden :-)

Gratis fragt over 150,- Levering fra dag-til-dag 14 dages returret

Fragt fra 19,-

Er jeg glad for at høre, og det er vel også lidt det, der er mening ;-)

Du har måske ret i det med infolinjen, og placeringen af denne vil jeg da helt bestemt lige genoverveje.

Tak for dit indlæg!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Zero_2_Hero:

Hej

Jeg synes dit website er rigtig fed, da det efter min opfattelse har et meget moderne udtryk.

Omkring dit logo, så synes jeg det passer rigtig godt og farvevalget er passende - specielt den lime/neon grønne farve, som er med til at "koble" logo og indkøbsposen i højre side sammen.

Alt i alt synes jeg websitet som helhed er meget behagelig at kigge på.

Den største skuffelse jeg fandt; var den tilsyneladende mangel på silkeslips (aaaarrrggghhh !). Det gør specielt ondt på mig, for jeg tilhører arten sønderjysk slipsesvin og min forfængelighed byder mig kun at bære silkeslips.

Jeg håber din webshop vokser og med tiden bliver lige så fed som, den nu for længst lukkede, TieRack på Strøget, hvor jeg gjorde mine indkøb.

Glæder mig at høre, at websitet falder i din smag. Du lyder som en erfaren slipsebruger (eller slipsefyr) og dermed potentielt en del af min målgruppe, så det er da positivt.

Vedr. logoet er farvevalget også ganske velovervejet, og det har lidt været meningen, at denne grønne farve skulle være gennemgående for hele hjemmesiden. Dejligt at det falder i god jord.

Jeg er ked af de manglende silkeslips, og det er da helt sikkert også noget, som jeg gerne vil udvide med i fremtiden. Forhåbentligt kommer de inden længe, og jeg ville da hjertens gerne også blive den ''nye'' TieRack, som jeg forresten også selv var ret vild med.

Tusind tak for din feedback!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er andre, der har feedback til min nye webshop, så hører jeg det meget gerne. Jeg er sikker på, at der foruden de gode råd fra de andre Aminoer fortsat er masser, der kan forbedres på hjemmesiden.

Jeg hører især også gerne, hvis nogle af konkrete forslag til forbedring ift. SEO. Det er vist et af de områder, hvor jeg halter mest lige pt.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have været på det danske marked i et par år er jeg nu også åbnet på det svenske marked under navnet Bow'n'Tie: http://www.bowntie.se/ 

Den svenske version ligner jo godt nok den danske version rigtig meget, men hvis I skulle have noget feedback på den også, må I endelig sige til! Det er altid meget brugbart med noget konstruktiv feedback på ens arbejde.

Hvad synes I om min nye svenske shop?

Med venlig hilsen,
Alexander 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)