Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på Slipsefyr.dk version 2.0

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

I går lancerede jeg en helt ny udgave af min webshop, Slipsefyr.dk. Jeg er skiftet fra Shopify til Magento, hvilket har været en ordentlig omgang, og hjemmesiden er blevet redesignet fuldstændig. Personligt er jeg ret godt tilfreds med resultatet, om end der dog naturligvis stadigvæk er plads til yderligere optimering.

Jeg vil MEGET gerne høre jeres feedback på den nye hjemmeside, og jeg håber, at I kan komme med nogle tips til, hvad jeg kan gøre bedre. Enhver feedback fra de mange kloge mennesker herinde på Amino vil jeg lytte meget nøje til og tage imod med stor taknemlighed.

Tjek den nye Magento webshop her: http://www.slipsefyr.dk/

På forhånd tusind tak! Og fortsat rigtig god lørdag aften Smile

Med venlig hilsen,
Alexander

P.S. Opdateringen kører stadigvæk, og nogle af jer vil måske lande på en side, der hedder old.slipsefyr.dk. I så fald skyldes det blot, at opdateringen ikke er nået ud til jer endnu, og den nye hjemmeside bør også komme hos jer i løbet af de næste par timer. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alexander,

Det er en fin webshop. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på slipsefyr.dk

Håber du kan bruge feedback til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Hej Alexander,

Det er en fin webshop. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

" target="_blank">Feedback på slipsefyr.dk

Håber du kan bruge feedback til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Hej Poul,

Tusind tak for din video. Det var rigtig pænt af dig, og jeg vil glæde mig til at se den igennem.

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes øverste del af forsiden er super fed, men synes ikke det ser så godt ud med produkter listet nedenunder.. Hvis du finder ud af, at netop "forside-produkter" giver øget salg, skal du selvfølgelig bare lade dem blive der.

Når jeg prøver at resize mit skærmbillede på min Mac, kan jeg se at din side er responsiv. Når jeg besøger den fra mobilen, er dette dog ikke tilfældet, da den øverste del af forsiden ikke følger med.. Ved ikke om der også er problemer med dette på andre sider på hjemmesiden.

En lille bitte ting jeg også selv ville have ændret er ikoner nederst med "gratis fragt" osv. Jeg ville ændre det første ikon til en bunke penge, en mønt, dollartegn eller lign., så det samme ikon ikke var repræsenteret to gange. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville flytte teksten der er på forsiden til en anden side.

Er på din side for at købe slips - ikke læse ;)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Hej Alexander,

Det er en fin webshop. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

" target="_blank">Feedback på slipsefyr.dk

Håber du kan bruge feedback til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Hej igen Poul,

Jeg vil lige følge op på min kommentar i går og sige, at jeg nu har fået set videoen. Og den er helt fantastisk!

Rigtig meget virkelig god feedback, og jeg er enig i langt de fleste af dine synspunkter. Jeg vil forsøge at få rettet op på en masse af det i løbet af de næste par dage.

Endnu en gang mange gange tak!

/Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Jeg synes øverste del af forsiden er super fed, men synes ikke det ser så godt ud med produkter listet nedenunder.. Hvis du finder ud af, at netop "forside-produkter" giver øget salg, skal du selvfølgelig bare lade dem blive der.

Når jeg prøver at resize mit skærmbillede på min Mac, kan jeg se at din side er responsiv. Når jeg besøger den fra mobilen, er dette dog ikke tilfældet, da den øverste del af forsiden ikke følger med.. Ved ikke om der også er problemer med dette på andre sider på hjemmesiden.

En lille bitte ting jeg også selv ville have ændret er ikoner nederst med "gratis fragt" osv. Jeg ville ændre det første ikon til en bunke penge, en mønt, dollartegn eller lign., så det samme ikon ikke var repræsenteret to gange. :-)

Først og fremmest mange tak for din feedback, Tobias!

Punkt 1 kan jeg måske til dels godt følge dig lidt i, men det er lige så meget for bare at få lidt Call-to-Action ind på forsiden. Det synes jeg ellers godt, at der kan mangle lidt, men når den nye shop har kørt i en periode, kan jeg lidt lettere vurdere, hvorvidt det rent faktisk virker.

Punkt 2 er helt korrekt, og jeg har slet ikke fået kigget på mobilsiden endnu. Godt indspark og det er skrevet på to-do listen nu.

Punkt 3 vil jeg give dig 100% ret. Det er ikke fedt med det samme ikon to gange, og det vil jeg forsøge at få rettet Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Schmidt:

Jeg ville flytte teksten der er på forsiden til en anden side.

Er på din side for at købe slips - ikke læse ;)

Tak for feedback til dig også, Morten!

Jeg er til dels enig med dig, og jeg er normalt heller ikke så meget til tekst på forsiden. Jeg har dog ladet mig fortælle, at det skulle være ret godt ift. søgemaskinerne med lidt tekst på forsiden også, og det er egentlig primært derfor, at jeg har den der. Hvis jeg finder ud af, at den ødelægger for meget ift. konverteringen bliver den dog naturligvis fjernet igen Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
I går lancerede jeg en helt ny udgave af min webshop,

Er det meningen designet skal være responsive? Grunden til jeg spørger er fordi din menu er det, resten er ikke, du kan evt. se her hvordan det ser ud

Hvis ikke det skal være responsive så se blot bort fra ovenstående :)

//

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU - Allan Hansen:

Alexander Langhede Andersen:
I går lancerede jeg en helt ny udgave af min webshop,

Er det meningen designet skal være responsive? Grunden til jeg spørger er fordi din menu er det, resten er ikke, du kan evt. se her hvordan det ser ud

Hvis ikke det skal være responsive så se blot bort fra ovenstående :)

//

Ja, jeg kan godt se, at der er lidt problemer med mobiludgaverne af shoppen.

Tak for tippet - jeg vil lige undersøge sagen nærmere!

/Alexander

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)