Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af salg via nettet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige startet vores ege lille produktion af unike fuglehuse, som er lavet med hjertet, følsomhed og en særlig opmærksomhed på detaljen. Se dem på www.bue-gadegaard.dk og forestiller os, at vi vil sælge via nettet.

Dog er vi i tvivl om, hvordan man bedst gør det.

Har du et godt bud, hører vi gerne fra dig.

Carsten og Mogens.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:28

Hej.

Jeg ville fjerne lyden, når man går ind på jeres hjemmeside.

Ellers skal I have fat i skriveværktøjet eller finde en dygtig tekstforfatter med passion for fugle. Der skal skrives rigtigt mange artikler og I skal helst være synlige på diverse fuglefora.

God vind med det.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 00:10

Jeg ville nok også fjerne lyden.. ikke fordi det ikke er sødt at høre på, men sidder man på kontor, og man lige pludselig lander på en side med lyd på, har jeg læst at folk kan blive ret irriteret. 

jeg ville nok også investere i en rigtig shop, det behøver ikke været dyrt, men hvis der er noget i vil leve af, hvilket i jo nok godt kunne i fremtiden:-) 

Så synes jeg helt klart i skal bruge tiden på at lave en rigtig webshop, i stedet for 123 hjemmeside:-) 

og så få lavet rigtig god omtale, omkring jeres passion og flotte fuglehuse.. i sælger jo noget unikt, det skal i nok komme langt med. 

skrive gode artikler, sørg for man finder jer inde på diverse forumer, omkring fulge og fulgehuse. godt med seoarbejde, gæsteindlæg you name it. 

i kan få nogle rigtig gode løsninger på webshop, til en 300 - 500 kr. hvis i laver det hele selv..:) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Brand Studio Skrevet kl. 01:33

Hej.

Som de andre skriver, er der mange ting at tage fat på - og, det er i det hele taget lidt af en jungle. Skal man investere en masse tid, og selv få opsat en løsning, eller skal man købe en løsning? betalings-system? Skal man købe en aftale, eller skal man benytte sig af en gratis-løsning som fx. PayPal? Hvilke krav er der til shoppen? Hvordan skal handelsbetingelser strikkes sammen? Er der tænkt over markedsføring? Sociale medier? AdWords? Hvad med søgemaskineoptimering? Skal der en tekstforfatter på projektet, for at sælge jeres produkter med de helt rigtige ord? 

I det hele taget, er der mange ting at tage fat på - og, jeg har selv været i samme situation. Hvis i derfor har spørgsmål, vil jeg gerne tilbyde min hjælp og erfaring indenfor e-handel, så i ikke løber ind i nogle af de problemer jeg selv mødte.

Jeres idé, som kan siges at være niche-præget, er en utroligt spændende opgave, som jeg godt kunne tænke mig hjælpe med. 

I skal i hvert fald være velkommen til at kontakte mig - så vil jeg gerne guide jer lidt videre i forhold til muligheder (i kan finde min mail på brandstudio.dk - eller skrive en besked her på amino)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)