Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside. Hva'' nu?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.
Jeg har bakset i de lange vinternætter med en ny hjemmeside. Jeg har fået kommentarer på grafik/opbygning/menu m.m. fra diverse hjemmesider, så det er ikke dét, jeg er ude efter (alle kommentarer er selvfølgelig velkomne, men har sikkert hørt dem før).

Sagen er dén, at jeg selv synes, konceptet er ganske godt. Det hele er gratis, så der er ikke nogen grund til ikke at bruge siden. Da jeg ikke tjener nogle penge på siden, kan jeg ikke rigtigt købe mig til omtale. Nogle forslag?

Siden er at finde på www.mxchange.dk
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:38

Få dig evt. en masse linkpartnere, den kan godt give lidt.

Ellers så få lidt reklame på siden, så du kan få lidt penge. De penge kan du så bruge på adwords!

Good luck, fin idé!
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 00:19

En smart idé du har fået.

Du kan evt. bytte dig til gratis reklame her: http://www.adwire.dk

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:13
Jeg er enig med Nikolaj, få dog Google Adsense annoncer på siden. Du bør overveje at søgemaskineoptimere siderne, så du bliver let at finde via Google, Yahoo etc. Jeg har ikke kigget på din kildekode, så jeg ved ikke om du faktisk har prøvet det, men generelt er det klogt at holde sig søgemaskinerne for øje hvis du vil have gratis trafik.
EssentialContent.com - salg af annonceplads på egne rejsedestinationshjemmesider og domænesalg
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:30

Hej Molvins.

Udmærket idé - dba og qxl er selvfølgelig ret styrende på området, men derfor kan der godt være plads til din niche.

Jeg tilslutter mig tanken om indtægt via Google´s AdSense, men du skal have genereret nogt fornuftig trafik ind på siden først. Dvs. god placering i søgemaskiner eller udgifter til annoncering bliver nødvendigt. Prøv evt. med linksamarbejder med lignende sites.

Indtægtsmuligheder...
AdSense, gebyr for kontaktoplysninger, salg af mobiltelefoner, abonnementer eller taletid.

Fortsat god søndag - og held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten O.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:43
hej

Ligger konceptet ikke tæt på www.mobilauktion.dk ?

mvh
Janus
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 17:19
Tak for jeres input. Jeg er ikke selv så vild med Google Adwords, men på den anden side - skal jeg bruge penge er jeg jo også nødt til at tjene nogle. Salg af mobiltelefoner m.m. kommer jeg ikke til, da jeg ikke gider være afhængig af siden. Den skal kunne passe sig selv i størst muligt omfang. Desuden skal folk ikke tro, at jeg er ude efter deres penge. Det er blot en handelsplads.

Og i den forbindelse må jeg sige, at konceptet sikkert nok ligner mobilauktion.dk. -Og det ligner også dba.dk og qxl.dk og hvad de ellers hedder. Jeg synes dog at siden adskiller sig mærkbart ved, at du kan få en mail, når bestemte mobiler bliver sat til salg (nåe ja - og så adskiller den sig ved ikke at være en farvelade af reklamer). Hvis vi slår fast, at konceptet ligner andre brugtmarkeder, Janus, kan du så ikke løfte sløret lidt for, hvor du vil hen med den konstatering? Hvordan skal det faktum bringe mig videre?

Og så skal I have mange tak for tiden og kommentarerne.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:25
Jeg ved ikke om min kommentar skulle bringe tingene op på et højere niveau eller lignende - det var mere en OBS, hvis du ikke skulle kende siden. Da det jo er meget tæt på det samme koncept som dit.

mvh
Janus
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 18:56
Nåe - troede, der lå et eller andet forslag om samarbejde med dem eller no''ed. Kender kun siden svagt. Jeg går helt i baglås, når jeg ser så mange reklamer (selvom min Adblock fjerner dem rub og stub).

Jeg husker, at der også var en mobilsalg.dk, men den er vist forsvundet (ikke noget godt tegn. Tyder på, at der ikke er interesse for det). Den side lå ellers endnu tættere på. Jeg har overvejet muligheden for, at man også kan lave auktion over sin mobiltelefon, men nu prøver jeg lige den skrabede version først, for at se om der er interesse for det.

Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:13
Dav Webber..

Hvad er Google Adwords,jeg er interreseret i webdesign,af alle slags,også reklame fabrikation.

Laver selv hjemmesider til "lidt af hvert"- socialt-privat-offenligt-og søgemaskiner-alla "google"

Mangler input og ideer,for af blive selvstændig,jeg  kender "Microsoft "famillien" og brænder

for af hjælpe andre,og lære noget nyt,men vil ikke gøre det næsten "gratis"...

Har siddet siden 95-96 og rodet med edb,så jeg er ingen "Boldtmongol"

Hvordan klare man "postgiro"
Betalings sider.
Afregninger,,,,mm
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)