Hej Aminoer.
Jeg har for kort tid siden taget et produkt hjem fra Tyskland der hedder Tinti. Tinti er badesæbe til børn, med farver i hvor de kan male sig i alverdens farver og derefter vaske sig i det bagefter. Jeg har kun set at der er én anden shop der har det har i DK og kendskabet til det er endnu ikke så udbredt. Jeg havde det med på Baby- og børnemessen i Øksnehallen for et par uger siden og det blev taget rigtig godt imod, men jeg har brug for at yde kendskabet yderligere. Der er tale om et forholdsvis billigt produkt og jeg vil derfor gerne holde markedsføringsomk. på et forholdsvis lavt niveau. Er der nogen af jer der har haft gode erfaringer med markedsføring gennem et bestemt medie? For der er jo masser af steder at markedsføre det, men det er jo ikke alt der virker... For at se hvilket produkt jeg taler om smider jeg lige et link til min hjemmeside, så i kan se det http://www.nordq.dk/shop/tinti-mal-dig-146c1.html På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Christina.
|
Fedt produkt!
Jeg tror det vil være en rigtig god ide at få lavet en video der demonstrere produktet, da det i høj grad er et visuelt produkt. - ideen er vel at børn skal synes det lidt sjovere at gå i bad.
Jeg ville nok smide et par produkter ud til familier med børn, mod et par billeder af det i brug. - og så satse på facebook delinger og likes.