3-4 pladser ned på søgeordet "Lav din egen hjemmeside"
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Må nok også bare indset at jeg er oppe imod domæner med "lav din egen hjemmeside " samt "hjemmeside" i domænet - så må unækligt give en fordel!
Svar
Tilmeldt 27. Sep 13
Tilmeldt 7. May 12
Daniel Poulsen
Skrevet
26-10-2013 kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Tror godt det kan have noget at gøre med deres nye opdatering, uden på nogen måde at skulle vide mig sikker på det... Mener den hed noget med penquin, men du må ikke hænge mig op på det ;)
Svar
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Tilmeldt 27. Sep 13
hej
Jeps det var 2,1 og ja det er helt sikkert der bolden ligger
men ryd op i dine links før du synker dybere i dyndet
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Må nok også bare indset at jeg er oppe imod domæner med "lav din egen hjemmeside" samt "hjemmeside" i domænet - så må unækligt give en fordel!
Hej Thomas
Domæne søg: lavdinegenhjemmeside.dk - lavdinegenhjemmeside.com - lavdinegenhjemmeside.net er alle optaget
Mvh. Niels
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Må nok også bare indset at jeg er oppe imod domæner med "lav din egen hjemmeside" samt "hjemmeside" i domænet - så må unækligt give en fordel!
Hej Thomas
Domæne søg: lavdinegenhjemmeside.dk - lavdinegenhjemmeside.com - lavdinegenhjemmeside.net er alle optaget
Mvh. Niels
Tro mig - jeg havde købt dem for længst, hvis de havde været ledige
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Hej Thomas.
lavdinegenhjemmeside.org - biz -info - eu er ledig
Mvh. Niels
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Hej Niels,
Tak for det! Jeg vil lige tage et kig på det!
Mvh.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Omkring algoritme opdatering, er det den 5 oktober du skal have fokus på. Prøv at se efter i Analytics om der er sket et trafikfald på den dato, eller visning fald i Google webmaster tools. Der har ikke været en nylig algoritme opdatering, der forfordeler social medie linkning, som det hentydes til. Følg eventuelt seneste opdateringer her: http://moz.com/google-algorithm-change
Et fald på et par pladser vil meget sjældent skyldes en Penguin straf - her vil du opleve fald på op til 800 pladser.
Svar
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media