Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets trægulve fra Kina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle Aminoer

Jeg har i længere tid handlet med kvalitets trægulve på det franske marked, og nu er det tid til at komme ind på det danske marked - og hvorfor ikke spørge alle Aminoer som kunne være interesseret i opkøb af trægulve fra Kina. 

Vores danske og franske medarbejdere på vores kontor i Kina sikrer et hurtigt svar på alle forspørgelser. Vores tekniske afdeling samarbejder naturligvis med afdelingen for træteknologi Chinese Academy of Forestry (CAF).

Vi tilbyder bl.a. kvalitetskontrolservice af trægulve til udenlandske virksomheder. Vi kan også tilbyde et stort udvalg af kvalitets trægulve såsom:

• Edge glued panels in poplar paulownia       
  • Siberian poplar        
  •  Siberian elm         
  • Siberian birch        
  • Siberian oak        
  •  All kinds of plywoods, including full poplar plywoods
  •  Full birch plywoods
  • Pine plywood 
  • Film faced plywoods      
  •  Wiremesh plywoods      
  •  MDF       
  •  Bamboo floorings     
  • Massive wood floorings 
  •  Engineered wood floorings

Så fremt I ønsker flere informationer vedrørende vores produkter eller vores virksomhed, er I velkommen til at kontakte osI

INFOWOOD

THOMAS CHRISTENSEN

Kontoransvarlig 

Adr:  Office 2005, East Building,
          Jian Ye Guangchang, Zhengzhou, Henan, CHINA 
          Postal Code: 450000
Tlf:   +86-13783570751
Fax: +86-371-65618378

Email infowood@dc-qc.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:08

kan det virkelig godt betale sig at købe det i Kina ?

Jeg tænker på er kvaliteten godt nok? og bliver det ikke dyrt med de stigende fragtrater på især tunge varer...

Tilmeldt 5. Apr 06
Skrevet kl. 04:03

Det kan ikke betale sig, hvis man kun ønsker feks 100m2 til til en selv privat

men hvis man er forhandler eller man kan afsætte disse produkter, og kan afsætte minium 1 container kan det sagtens betale sig, for priserne på gulv er meget billigt her i Kina, vi har stor efterspørgelsen på bambus, dog ikke fra DK endnu.

Efterspørgelsen i de andre lande,  skyldes  feks at at bamboo jo ikke er et træ, men betegnes som et stå/græs, og bambus er op til 40% mere hårdt end eg og det vokser altså 10gange hurtigere end et egetræ, så det er meget miljø venligt

men vi håber da danskerne snart også vil hoppe på vognen

MVH

Thomas

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:14

Hej Thomas

Jeg har læst dit indlæg og jeg tro nu ikke helt på Bambus i Dk, men held og lykke..

Tilmeldt 5. Apr 06
Skrevet kl. 14:50

jeg syntes nu ellers det går meget fint, Frankrig/tyskland/Usa aftager store mængder, så hvorfor ikke danmark, vi har da allerede nogen nu, som køber, plus at jeg hved at verdens største hestebox producent udenlukket vil til at arbejde i bambus i fremtiden

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 15:01

Det er da kanon at bruge bambus i fremtiden til ting som hestebox, jeg tro bare ikke på der kommer de store mængder af bambusgulve i de danske hjem. Men helt sikker en kanon ide at bruge bambus til andre ting.

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 07:01
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:55

Hejsa,

Vil du sende billeder af noget af det trægulv i forhandler, samt nogle prisindikationer. Send venligst til

kp@kpa-company.dk

Mvh.

Kristoffer Poulsgaard

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:51

Med europæisk skovdrift som både er bæredygtig, og med stor biodiversiteten - synes jeg det er ærgerligt at man vælger træ fra Kina i stedet for nogen af de muligheder der er i Europa.

Som jeg ser der er bambus produktion i dens nuværende form bare et mindre onde end regnskovstræ.

Langt største delen af alt bambus kommer fra Kina, hvor produktionen er baseret på monokultur – dvs. at kun har bambus, man rydder desuden typisk eksisterende blandet skov - dette går selvfølgelig ud over biodiversiteten.

Hvorfor bambus skulle være en ”grøn” træsort og bæredygtig, blot fordi den er hurtig voksende har jeg ikke forstået.

Bambus skal transporteres hele vejen fra Kina til Europa og USA. Bambussen koges, hvorefter den limes sammen med en super stærk formaldehyd baseret lim.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)