Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger online automatisk ruteplanlægning, findes det ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi står overfor daglige nye kunder og skal derfor have planlægningen lettet en del da det tager meget tid i hverdagen.

Findes der et ruteplanlægningsprogram hvor vi kan sætte en adresse ind i systemet og den automatisk bliver en del af de andre adresser og sættes i system ?

Det absolut bedste ville være at man fik system hvor alle adresser kom ind i og med et klik kunne få vidst næste adresse på ruten.

Vi kan desværre ikke altid vide om vi når 10 eller 15 kunder på en dag så en "næste" knap ville være genialt

Håber i kan hjælpe

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:23

Hej

Jeg ledte også engang efter et online program....uden held desværre.

Jeg endte med at købe Microsoft autoroute. Der kan du indtaste alle dine adresser, og få programmet til at lanlægge den mest optimale rute. Man kan købe det sammen med en GPS-usb dongle. Usb donglen gør at du kan benytte en bærbar som gps på selve ruten. Dermed er det nemt at lave ændringer i ruten, mens man er på farten.

/Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Hej Simon.

Tak for svar.

Sætter man bare adresser ind og så finder den ruterne ? skal det være bestemte dage eller bare i rækkefølge ?

Hvad koster sådan program ? og hvor kan der læses mere om det

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:35
Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, du skriver bare adresserne og så kan programmet gøre 1000 forskellige ting, som jeg slet ikke har udforsket.

Udgaven med gps stikket koster omkring 700 kroner.

Men jeg har en et komplet sæt liggende som jeg ikke bruger. Hvis du vil prøve det af, så sender jeg dig det gerne. Så kan du lege med det, og kan du lide det, jamen så finder vi en god pris på det, ellers kan du bare sende det retur igen. 

hvis det er noget du kunne være interesseret i, så bare send mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg det først i næste uge.

/Simon

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:29

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Ja, du skriver bare adresserne og så kan programmet gøre 1000 forskellige ting, som jeg slet ikke har udforsket.

Udgaven med gps stikket koster omkring 700 kroner.

Men jeg har en et komplet sæt liggende som jeg ikke bruger. Hvis du vil prøve det af, så sender jeg dig det gerne. Så kan du lege med det, og kan du lide det, jamen så finder vi en god pris på det, ellers kan du bare sende det retur igen. 

hvis det er noget du kunne være interesseret i, så bare send mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg det først i næste uge.

/Simon

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Hej Simon

Det er super pænt af dig :) Det vil vi rigtig gerne takke ja til og prøve,  sender dig en PB herinde

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 11:27

Med så få stop som du spørger om er auto route det klart bedste. Det kan håndtere op til 1000 adresser af gangen og fungerer perfekt. Eller findes der også en del gratis modeller der udnytter Google maps i stedet. Prøv en søgning på Google route optimization.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Hej Christian

Søgte lige på det omtalte og må da sige http://findthebestroute.com/ også er vildt genialt.

opsætning efter kortest distance, antal km på ruten og total tidsforbrug..

3 timers kørsel og 5 timers effektivt arbejde, det er sku da smart.. 

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:10

For dælen, jeg har fuldstændigt glemt alt om at få sendt programmet til dig.

Kom først lige i tanke om det, da jeg så et tilbud via Facebook på Dealhunter, hvor i tilbyder Algerens Smile

Navnet lød lige pludselig så bekendt, og så slog det mig at det jeg ikke havde fået sendt pakken.

Jeg sender den mandag :)

mvh

Simon

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)