Vi står overfor daglige nye kunder og skal derfor have planlægningen lettet en del da det tager meget tid i hverdagen.
Findes der et ruteplanlægningsprogram hvor vi kan sætte en adresse ind i systemet og den automatisk bliver en del af de andre adresser og sættes i system ?
Det absolut bedste ville være at man fik system hvor alle adresser kom ind i og med et klik kunne få vidst næste adresse på ruten.
Vi kan desværre ikke altid vide om vi når 10 eller 15 kunder på en dag så en "næste" knap ville være genialt
Jeg ledte også engang efter et online program....uden held desværre.
Jeg endte med at købe Microsoft autoroute. Der kan du indtaste alle dine adresser, og få programmet til at lanlægge den mest optimale rute. Man kan købe det sammen med en GPS-usb dongle. Usb donglen gør at du kan benytte en bærbar som gps på selve ruten. Dermed er det nemt at lave ændringer i ruten, mens man er på farten.
Ja, du skriver bare adresserne og så kan programmet gøre 1000 forskellige ting, som jeg slet ikke har udforsket.
Udgaven med gps stikket koster omkring 700 kroner.
Men jeg har en et komplet sæt liggende som jeg ikke bruger. Hvis du vil prøve det af, så sender jeg dig det gerne. Så kan du lege med det, og kan du lide det, jamen så finder vi en god pris på det, ellers kan du bare sende det retur igen.
hvis det er noget du kunne være interesseret i, så bare send mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg det først i næste uge.
Ja, du skriver bare adresserne og så kan programmet gøre 1000 forskellige ting, som jeg slet ikke har udforsket.
Udgaven med gps stikket koster omkring 700 kroner.
Men jeg har en et komplet sæt liggende som jeg ikke bruger. Hvis du vil prøve det af, så sender jeg dig det gerne. Så kan du lege med det, og kan du lide det, jamen så finder vi en god pris på det, ellers kan du bare sende det retur igen.
hvis det er noget du kunne være interesseret i, så bare send mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg det først i næste uge.
Med så få stop som du spørger om er auto route det klart bedste. Det kan håndtere op til 1000 adresser af gangen og fungerer perfekt. Eller findes der også en del gratis modeller der udnytter Google maps i stedet. Prøv en søgning på Google route optimization.