Du bidrager bestemt ikke til debatten her i forummet. Til Firmaconnect: Tak for god feedback og idéer :-) |
Johnny Andreasen:Jeres koncept er skide godt, men så lang tid I ikke følger op og gør noget ved det, så er det bare spild af tid, AMINO som det er nu, er ARTO, en flok bumsede teenagere som forsøger at få succes, så sidder der nogen som faktisk gerne ville bruge AMINO til at netværke, få arbejde, lave samarbejde osv, men dem skider I på og tørrer fingre når I så indser at I må tage ansvar... Kort fortalt, men sådan er Amino i dag, om det så drejer sig om det ene eller andet forum, en flok svage folk som fik succes i IT stortiden, men i dag ikke tør en skid, et forum kan alle lave, det har I vist, men at lave et godt forum, det mangler I bestemt at vise...
Min personlige mening er at I nærmest pisser på konceptet, gør noget ud af det, eller lad det dø, det andet fører intet godt med sig, i hvert fald ikke for brugerne...
Jeg må indrømme at jeg faktisk kan følge dig langt henad vejen Johnny. Der er stadig meget "western style" over amino generelt.... Og så er designet også pænt 90'er.