Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er super glad for Amino .... og så er det ikke engang særlig dyrt! :D

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Andreasen:
denne gang kunne spasser fingrene godt skrive indlæg og ikke bare lave video

Du bidrager bestemt ikke til debatten her i forummet.

Til Firmaconnect: Tak for god feedback og idéer :-)

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 12:21

Johnny Andreasen:

Jeres koncept er skide godt, men så lang tid I ikke følger op og gør noget ved det, så er det bare spild af tid, AMINO som det er nu, er ARTO, en flok bumsede teenagere som forsøger at få succes, så sidder der nogen som faktisk gerne ville bruge AMINO til at netværke, få arbejde, lave samarbejde osv, men dem skider I på og tørrer fingre når I så indser at I må tage ansvar... Kort fortalt, men sådan er Amino i dag, om det så drejer sig om det ene eller andet forum, en flok svage folk som fik succes i IT stortiden, men i dag ikke tør en skid, et forum kan alle lave, det har I vist, men at lave et godt forum, det mangler I bestemt at vise...

Min personlige mening er at I nærmest pisser på konceptet, gør noget ud af det, eller lad det dø, det andet fører intet godt med sig, i hvert fald ikke for brugerne...

Jeg må indrømme at jeg faktisk kan følge dig langt henad vejen Johnny. Der er stadig meget "western style" over amino generelt.... Og så er designet også pænt 90'er. 

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Johnny Andreasen:

å kom Thomas og selveste store (grin grin) butiks sælgeren på banen, denne gang kunne spasser fingrene godt skrive indlæg og ikke bare lave video :)

Jeres koncept er skide godt, men så lang tid I ikke følger op og gør noget ved det, så er det bare spild af tid, AMINO som det er nu, er ARTO, en flok bumsede teenagere som forsøger at få succes, så sidder der nogen som faktisk gerne ville bruge AMINO til at netværke, få arbejde, lave samarbejde osv, men dem skider I på og tørrer fingre når I så indser at I må tage ansvar... Kort fortalt, men sådan er Amino i dag, om det så drejer sig om det ene eller andet forum, en flok svage folk som fik succes i IT stortiden, men i dag ikke tør en skid, et forum kan alle lave, det har I vist, men at lave et godt forum, det mangler I bestemt at vise...

Min personlige mening er at I nærmest pisser på konceptet, gør noget ud af det, eller lad det dø, det andet fører intet godt med sig, i hvert fald ikke for brugerne...

Hilsen Johnny

No

Magen til negativitet skal man lede længe efter.

Du glemmer vist også, at Amino er os allesammenWink

Herinde udledes masser af læring indenfor alle emner. Men kun hvis du er modtagelig.

Jeg selv kan oplyse dig - Johnny, at jeg har lært utroligt meget herinde. Ja mere end noget andet sted inkl. kurser, eksaminer m.m.

Jo hvad med om du kom frem af busken og fortalte aminoer om disse færdigheder, som du sikkert også har, og ikke mindst er erfaring, som sikkert mange andre kan lære af. Så iværksætterriet i Danmark kan overleve, staten gør fortsat ikke meget for det.Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:36

Johnny Andreasen:
Så kom Thomas og selveste store (grin grin) butiks sælgeren på banen, denne gang kunne spasser fingrene godt skrive indlæg og ikke bare lave video
ih dog som du kan - der må ligge et eller andet stort had gemt der.

Johnny Andreasen:
men hvorfor så ikke lade brugerne om det - mig bekendt er der masser af brugere - fra overordentlig vellykkede forretnniger, revisorer og meget andet  til masser af nye iværksættere. Hvis de ikke bryder sig om det, så forsvinder de nok, så noget tyder på din lidt Thomas Treo agtige tilgang til smagsdommer, ikke helt holder i virkelighedens verden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:40

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Magen til negativitet skal man lede længe efter.

Nahh Ib. Prøv at se hvad du selv plejer at bidrage med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:03

Michael:
Nahh Ib. Prøv at se hvad du selv plejer at bidrage med.

Wink Det kan du ser her

og her

Men nu drejede tråden sig om: Wink

" Jeg er super glad for Amino........ og så er det ikke engang særlig dyrt!"Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:09
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Amino er jo gratis for dem som ikke føler et behov for at være en del af Aminos 'elitære' gruppe af rygklappere.

Jeg ved godt tråden her skulle forestille at være et modsvar på en tråd i den anden grøft, men det er da alligevel lidt kvalmt at se den form for snobberi.

Jeg er ganske overbevist om at der er en del plus-medlemmer som vil tildele abonnementet en del af æren for den succes de har på Amino, men der er altså også det element der hedder sig at nogle bare er bedre sælgere end andre.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:39

Jeg må sige at jeg kun bruger Amino til at følge med i debatter, få gode råd,input og viden på mange områder jeg ikke kender til. Derfor er jeg ikke plus-medlem og kan ikke byde ind med om det er pengene værd

Johnny Andreasen:
Så kom Thomas og selveste store (grin grin) butiks sælgeren på banen, denne gang kunne spasser fingrene godt skrive indlæg og ikke bare lave video :)

Det er interessant at læse om de kritikpunkter der er af siden og ydelserne, især hvis det kan forbedre oplevelsen for brugerne. For mig eget vedkommende syntes jeg dog at en (måske) berettiget kritik falder til jorden og fremstår useriøs, når den starter med personlig kritik/tilsvining.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:11

jsn.soendergaard:
For mig eget vedkommende syntes jeg dog at en (måske) berettiget kritik falder til jorden og fremstår useriøs, når den starter med personlig kritik/tilsvining.
Yes

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Ahhhh, det passer nu ikke, men det har hidtil set ud som om kun 50 % af opgaverne er blevet til noget, men det er forkert.

Var det ikke en ide at "forbyde" at oprette opgaver på Amino Debat? det er mit indtryk at mange selvom de har oprettet en opgave på freelancer, så sidder de også i debatten for at finde en, finder de en ja så glemmer de nok at lukke opgaven.

Eks. her til morgen ser forsiden sådan ud over 50% er ting der faktisk høre hjemme under freelancer;

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)