Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godkendelsestrin - Hvad mener Nets/teller?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Teller/Nets har bedt os om at udbedre følgende før vi underskriver kontrakten med dem:

"Godkendelse sker under forudsætning af, at du gennemfører følgende rettelser på hjemmesiden:

• At kortholder kan betale med kort, herunder hvilke korttyper der modtages. (Alle kort skal fremgå af siden i tekst)
  • Modtages Dankort skal valutakode, benævnt DKK, anvendes og påføres samtlige prisangivelser eller, i hvert fald, siden hvor kunden kan gennemse sin bestilling."
Det nederste punkt er rettet, vi har skifte kr til DKK på priserne vist. Det øverste punkt er jeg dog i tvivl om. Alle de betalingskort som vi tilbyder igennem teller/nets er vist som grafik på siden.
Hvad mener de helt præcis med at "alle kort skal fremgå af siden i tekst"?

Skal vi helt seriøst skrive "Vi tager imod Dankort, Visa Dankort, Mastercard(DK), Mastercard Debet" etc? Og hvis vi skal det - er det fint nok kun at skrive på betalingssiden?

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:47

Det betyder egentlig bare at du under dine betalingsbetingelser eksempelvis skriver hvilke kort i tager imod - det er ikke nok med den grafiske illustration.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 18:49

Hej

Jeg fik samme besked, og ændrede det bare. Så indsendte jeg igen og venter stadig på svar. Jeg indsendte aftalen d. 2. september, og har stadig den dag idag, ikke hørt fra dem. Jeg har også forsøgt at skrive til dem, og de lovede mig svar senest d. 17. oktober kl. 11. Har stadig intet hørt. Så ny rykker jeg dem i morgen.

Har du fået godkendelsen hvis ovenstående blev rettet, eller skal du igennem hele processen? 

Mvh. Jon

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:17

Hej Jon

Vi har ringet til dem næsten hver dag på at få skub i ansøgningsprocessen - og vi har modtaget vores kontrakt. Kontrakten er dog kun gyldig hvis vi retter disse fejl.

Det nytter ikke at skrive! Ringe er vejen frem, og bed dem om at rykke for den!

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 19:22

WebShopSpørgsmål:

Hej Jon

Vi har ringet til dem næsten hver dag på at få skub i ansøgningsprocessen - og vi har modtaget vores kontrakt. Kontrakten er dog kun gyldig hvis vi retter disse fejl.

Det nytter ikke at skrive! Ringe er vejen frem, og bed dem om at rykke for den!

Hej igen

Så ved jeg hvad jeg skal gøre i morgen som det første. Tak for tippet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)