Jeg har tidligere været medejer af en webshop, hvor jeg synes det var svært at finde relevant reklameplads, både fysisk og online. På daværende tidspunkt tænkte jeg, at for at finde de gode reklamepladser, skulle man have de rigtige kontakter. Disse havde jeg bare ikke.
Jeg satte mig derfor for, at prøve at udvikle et koncept, hvor det skal være nemmere for private og erhvervsdrivende at leje og udleje fysisk eller online reklameplads. Virksomheder der søger reklameplads i en bestemt by, et online magasin, eller ved et lokalt event, skal have mulighed for at se hvad der er af reklamemuligheder i forhold til ønskede præferencer.
Navnet på websitet er Avendo og kan findes på følgende adresse www.avendo.dk
Jeg er stadig i opstartfasen, og kunne derfor godt tænkte mig lidt feedback på udformning af konceptet og websitet.
Med venlig hilsen Søren Lau Frederiksen www.avendo.dk
Det kræver sikkert rigtig meget, men synes det ville være fedt hvis der var en søgeformular.. Denne kunne man udfylde med målgruppe, demografi, pris, tryk osv og så ville man få en liste af muligheder som man kan tage kontakt til, men kun dem som passer til ens søgning.
Så kan du tage penge for at man er på listen! Bare en hurtig ide, som du nok skal udvikle - ved dog ikke om det kan lykkes.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.