Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledigt kontor i Ålborg, tilbydes på attraktive vilkår

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har et kontor på 12m2 ledigt på vores adresse i Ålborg, som vi ønsker at udleje på attraktive vilkår.

Huslejen er at du skal være behjælpelige med at lave mindre opgaver for os, primært formiddag og under 60 min om dagen.

Du er måske en mindre iværksætter, som er klar til at flytte dit firma væk fra din privat adresse.

Skriv til mig, hvis det kunne have din interesse.



Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det for nogle mindre opgaver

Thomas Laursen:
Huslejen er at du skal være behjælpelige med at lave mindre opgaver for os, primært formiddag og under 60 min om dagen.

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blandt andet at tage imod pakker fra fragtmanden, eller udlevere et mindre antal pakker til kunder/fragtmanden.



 

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig gerne på: 22162728 :-)

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontoret er fortsat ikke afsat. Fint kontor cirka 12m2+, vi har alarm på, "huslejen" er inkl. internet, varme og strøm til almindeligt forbrug.

Der er adgang til wc + tekøkken.

Huslejen er at du skal sidde på kontoret ALLE hverdage, imellem kl. 08:00-12:00, dertil 12:00-16:00 5 uger om året hvor vores medarbejder holder ferie.

Depositum 1500,00 kr

Arbejdsbyrden på de 60 min, er meget højt sat. - men nødvendigt at du er der for at modtage og udlevere forsendelser for os.

Ser frem til at høre fra dig, som måske er en iværksætte, hvor dit firma er klar til at flytte hjemmefra.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige en sidste gang at smide denne til tops

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Måske i skulle overveje at lempe lidt i jeres vilkår. 8-12 ALLE hverdage er virkeligt som at gå med fodlænke, og hvis man betragter de 4 timer om dagen som et tidsrum man skal stå "standby" på for jer, så er det jo en virkeligt ringe "løn" man får.. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes sgu stadig det lyder som en ok aftale, for personer, som ikke nødvendigvis har det store behov for at komme ud af huset i løbet af dagen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)