Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fik en kedelig besked i mandags... (Vi lukker.....)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ov jeg skal lige tilføje, at der er tale om en uopfordret ansøgning jeg sender.

Derudover er situation den, at det pågældende firma som jeg vil søge hos nu. Havde jeg for 4 år siden en praktikperiode, i den samme afdeling som jeg nu søger job i. Dengang gav den tidligere chef i den pågældende afdeling, som jeg søger job i nu, sin anbefaling af mig og mine kompetencer til min nuværende arbejdsplads. 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 14:08

Hvis du selv har kontakter ind i virksomheden, du søger hos, så brug dem først. Og nævn selvfølgelig at din nuværende chef står klar som reference.

Og så kan din chef jo helt tilfældigt og af sig selv Wink droppe en kommentar til den anden virksomhed om, at du vil være guld for dem.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:18

Henrik Hansen:
Derudover er situation den, at det pågældende firma som jeg vil søge hos nu. Havde jeg for 4 år siden en praktikperiode, i den samme afdeling som jeg nu søger job i. Dengang gav den tidligere chef i den pågældende afdeling, som jeg søger job i nu, sin anbefaling af mig og mine kompetencer til min nuværende arbejdsplads. 

Er den samme chef i stillingen, kan jo være han kan huske dig - ellers kunne du måske kontakte vedkommende og se om han vil hjælpe dig :) 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)