Temaet skal være meget moderne, udstråle professionalitet og generelt være pænt. Kravene er at det skal have en blog, en side med billeder og tekst om de ansatte samt en kontakt os side.
Kan i anbefale nogle? :-) affiliatelinks er velkomne :-)
Jeg synes også helt bestemt at avada er rigtig flot og nutidig. Så hvis det var mig der stod med valget, så havde jeg nappet den.
Men pas nu på at du ikke får ødelagt det med for mange negative rettelser :) Der er en anden her på forummet som også er et webbureau der har benyttet samme tema - og det har ikke været til den gode side imo.
En helt anden ting - hvis man er et webbureau, hvorfor køber man så et theme til ens egen side? Jeg tænker bare at det er ens ansigt udadtil, og hvis det er et købt tema, hvad så med kunderne? :) Nu kan det også være at der er jeres forretningsmodel at gøre det på den måde, og så er det jo på sin vis fint nok - intet galt i det - men synes bare det er lidt... ja... du ved... et webbureau der køber tema til deres egen side :p
Mit råd er blot at betale for et theme. Det er træls at mangle en masse features, og de koster typisk i lejet 10-50 dollars. Hurtigt tjent ind på spildt arbejdstid :)