Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg mangler partner eller samarbejdspartner, jeg har et koncept som virker vi hjælper med telemarketing (det der jo mange der gør) vi køre lige lidt meget længere sørger også for salg til slut det vil sige vi hiver kontrakter i hus inden for alt eks it rengøring catering osv

Men jeg står og kan ikke gøre det hele selv så derforsøger jeg DIG/JER min mail er salg@naga-lan.dk eller tlf 30228899 sms så skal jeg nok lige give kald retur

mvh michael

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Jeg kan se du har lavet 2-3 tråde om samme emne, bl.a. her http://www.amino.dk/forums/t/210928.aspx - og en tråd er altså nok til samme emne, man laver ikke bare flere. Men jeg synes du skal få forbedret dit indlæg som vil gøre det mere tiltrækkende.

- Link til jeres hjemmeside

- Hvilken slags partner søger du?

- Hvilke kvalifikationer skal vedkommende have?

- Skal man komme med kapital?

- Hvad kommer du med?

Der er rigtig mange herinde som søger en partner og din tråd læser man hurtigt og så går man videre. Der er virkelig intet som tiltrækker mig. Håber det kan hjælpe dig i din søgen!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 16:23

Hej Kenn

grunde er at jeg er ny her og ikke lige vidste hvor man skulle sætte den ind, så ville lige prøve og holder korten lidt ind til kroppen da jeg gerne vil have lov og snakke med folk i stedet for og skrive alt ned med det samme, og hvad skriver man herinde osv hvordan er folk :)

Der kommer annonce i børsen fredag.

naga-land.dk hjemmeside

Jeg søger nogle der kan gå med helt ind i det.

Kvalifikationer, det skal være en der kan sælge både telefon, telemarketing, telefon, salg kanvas, nogen er gode til nogen ting andre til flere ting vigitgt er man er SÆLGER

Kapital ja der skal lægges en lille smule en lille smule, til forskellige ting men ikke meget mellem 10.000 - 40.000,-

Jeg kommer med mig selv har lavet selskab har kunder har iden samt lavet meget reklame i div aviser og det er også sådan noget som en kapital skal bruges til det ikkenoget jeg skal have det firmaet.

Mange tak for din opmærksomhed og det du skriver, man lære hver dag :)

michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)