Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt virksomhedsnavn vs. Digital Postkasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg står i den bøvlede situation, at jeg skal have skiftet navn på min virksomhed, netop som man skal bestille NemID-medarbejdersignatur og oprette en digital postkasse. 

Det lader til, at jeg er nødt til at oprette medarbejdersignatur og digital postkasse, for at få adgang til "Mit Virk.dk" hvor jeg kan skifte navnet.

Men er der nogle der ved, om det vil lave rod i oplysningerne, når navnet skifter efter postkassen er oprettet? Eller er det helt ligemeget?

På forhånd tak.

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:40

min absolutte formodning er at det ikke betyder spor - alt med NemID - knytter til til selskabets navn og det ændrer sig så helt automatisk de steder man logger ind med NemID - skat/moms osv - så lidt af det virker jo faktisk fordelagtigt, at man ikke skal skifte navn mere end et sted i forhold til alle nemID brugene - men du kan jo ikke skifte navn uden at ha NemID i alle fald og jo heller ikke ret meget andet med skat/moms og hvad ved jeg, så bare klø på og tag postkassen med :)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:46

Ja, jeg tror du har ret.

Jeg har skam privat NemID, men ikke til erhverv, hvilket så vidt jeg har forstået, nu bliver påkrævet. Men det er jo sådan set også helt fint. 

Der skal bl.a. oprettes en ny email til firmaet, i forbindelse med det nye navn, men den slags må ligeledes kunne opdateres igennem Virk.dk. Det vil jeg da håbe i hvert fald.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16

email skal du rette alle steder du har indleveret den . skat/moms osv og virk. dk  det er KUN navnet der skifter hos skat osv når du skifter det på samme CVR i virk.dk -

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)