Hej Amino'er Jeg har fået mig lidt af en udfordring! -jeg har kastet mig over at skulle designe mit eget lille privat sted på nettet (måske der senere skal være et visitkort til en virksomhed), og har efter lidt research fundet frem til at CMsimple som CMS ville passe mig godt. Nu er problemet bare at jeg er kørt totalt fast og kan slet ikke få det til at fungere! Derfor; Vil jeg gerne købe nogle timers hjælpe hos en dygtig M/K der kan hjælpe mig igennem, så jeg kan komme i gang. Lidt fakta og status lige nu; Jeg har et webhot hotel hos surftown.dk (Starter) - Mit domæne er www.christiansdal.dk Jeg har oploadet alle filer fra CMSimple, samt givet dem de "rigtige" retigheder. MEN, det virker ikke, og jeg kan simpelhen ikke gennemskue hvorfor. Når jeg skriver mit domæne i et browser kommer der enten en Http fejl eller en kopiligne ting af mine filer på servere. I følge dvs. manualer og bøger om CMSimpel skulle der komme en redugeringsside frem!!! Jeg ønsker derfor at købe 1 eller 2 timer hjælp hvor jeg kan bliver kørerklar, og måske hvis tiden er til det, kan få lidt forklaring og uddybninger om hvad der sker. Send mig en PM hvis du/i kan hjælpe mig! Claus Manden-der-har-forsøgt-med-opensource-webdesign....:-)
|
Umiddelbart ser det ikke ud som om du har uploadet nogle filer. Er du sikker på, at du har placeret dem i den rigtige mappe?
Jeg mener mappen hedder christiandal.dk (altså dit domænenavn) hos Surftown, men er ikke 100% sikker.
Hvis det er helt umuligt kan du evt. sende mig FTP-oplysningerne i en PM, så kan jeg prøve at hjælpe :-)