Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering på virk.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg sidder netop i disse minutter og skal registrerer min virksomhed på virk.dk

Jeg har dog nogle problemer, som jeg håber nogle af jer kan give et bud på, så jeg kan få det løst. Jeg skal lige forklare ganske kort her hvad det drejer sig om.

Jeg er kommet til punktet "Branche", og skal vælge en hovedbranche, som jo selvfølgelig kan ændres senere. MEN, når jeg vælger hvad jeg synes der passer bedst, giver de mig en rød boks med følgende tekst når jeg trykker næste: "Du bedes forklare dit valg af virksomhedsadresse". 

- Jeg kan ikke se hvor de giver mig muligheden for dette, da jeg har krydset af at virksomhedsadressen er "samme som privat".

Har nogen et bud på hvad jeg gør forkert, eller hvor jeg "forklarer valg af virksomhedsadresse" ?

VH Søren Porsmose

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:07

Måske den branche du har valgt ikke er normal på en privat adresse!

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 22:12

Dette kan du selvfølgelig have ret i. Synes bare jeg har prøvet at vælge to forskellige nu.. Har du et bud på hvad jeg skal vælge. Har lavet eget tøjmærke, som skal sælges gennem eksisterende tøjbutikker.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:18

Fra private adresser må der kun drives såkaldt liberalt erhverv, revisor f.eks.

Anden forklaring kan jeg ikke komme på, så du må nok vente til du kan ringe og spørge dem.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:20

Hej Søren

Jeg fik også en del besvær da jeg skulle registrere mit ApS Selskab og jeg tror ikke at det har noget med branchen. Jeg havde eksempelvis problemer med adressen da jeg skrev 2 C. Da jeg slettede C'et accepterede det. Systemet er ret elendigt med hensyn til brugervenlighed og forklaring af fejlene og du skal prøve dig frem, idet du kan forvente flere andre lignende stopklodser. mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 22:30

Mange tak for svaret. Jeg må lige prøve mig lidt frem - selvom jeg ville mene de får mest ud af at få så korrekt info som muligt.

Jeg har en adresse der har etage og "th" i, så måske det bøvler lidt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)