Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spontan arbejdstur til Lagos i Portugal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min kæreste og jeg har netop været på ferie (arbejde) i en uge i Lagos i Portugal. Vi skulle rigtig hjem på onsdag, men vi har i stedet for besluttet os at blive hernede en måned til. De lejligheder, vi har kigget på, har to soveværelser, og derfor er der plads til to mere. Så hvis du har lyst til at få lavet en masse arbejde på en spontan WorkAway, er det her din chance. :D

Der er super flot i Lagos, og vejret er meget bedre end i grå kedelige Danmark. Det har hjulpet vildt meget for min produktivitet at være hernede fremfor derhjemme. Min kæreste har taget nogle flotte billeder fra Lagos, som du kan tjekke her

Prisen for et værelse er 1.000 kr. pr uge. Hvis I er to personer, kan I splitte de 1.000 kr. i mellem jer.

Vi er her fra den 23. oktober til 23. november 2013, så hvis du har brug for bedre vejr i den periode, er du velkommen til at skrive til mig.

Der er selvfølgelig wifi i den lejlighed, som vi finder, da vi selv arbejder online. Desuden er der wifi på stort set alle caféer her. Kaffen er god og billig.

Man skal finde flybilletter til Faro og så tage en shuttle/bus/tog til Lagos. Det tager ca. en time. Alternativ kan du flyve til Lissabon, men så er der 3-4 timer til Lagos.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder interessant. Lagos er et rigtigt fedt sted. Har du lidt mere info om jer, hvad I laver og om lejligheden?

Evt. en mail jeg kan fange dig på?

Mvh
Martin

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Selvfølgelig. Vi kan evt. lige tage den på e-mail. Min e-mail er hjh@wordsmatter.dk. Kan du ikke lige sende en e-mail til mig, så svarer jeg dig der.

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin. 

Jeg er Jonas' kæreste, som også er hernede i Lagos lige nu. :) Ang. hvad vi laver, så har vi mange forskellige projekter i gang. Dels arbejder vi med content marketing i vores firma Words Matter, hvor vi lige nu særligt fokuserer på at skaffe nye kunder. Derudover er jeg ivrig blogger, både på min skønhedsblog, men også på vores fælles rejseblog. Vi er netop hjemvendt fra en fantastisk cykeltur gennem Europa på 3700 km, og den tur er vi også i gang med at skrive en e-bog om. Derudover har vi en webshop, hvor vi sælger billige computer sleeves, og vi har også nogle forskellige affiliate-hjemmesider... 

Så der er nok at tage fat på, og vi håber at kunne inspirere dig og andre interesserede til også at give den en skalle med jeres egne projekter. :) Vi er friske på at give den helt vildt meget gas, og vi har - som du kan se - gang i mange projekter og er derfor altid friske på at diskutere en masse nye, spændende idéer! 

Jeg håber, at du joiner os hernede. :) Tak for din interesse! 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fundet et sted fra i morgen af, så i morgen kan vi sagtens sende nogle billeder til evt. interesseret. Hvis man kun ønsker at komme en uge, koster det 1.500 kr. pr. værelse (der er to senge på værelset), da stedet var lidt dyrere, end det oprindelige sted.

Men hvis du kan komme i 3 uger, får du selvfølgelig rabat. Så siger vi 1.000 kr. pr. uge for værelset.

Bonusinfo: Jeg har selv lige fundet en tur retur billet fra København til Lissabon til 510 kr. Så det kan gøres ret billigt. Hvis du bor nær Billund, kan det vist gøres endnu billigere.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Super fedt initiativ. Det er bare fedt at arbejde nogle andre steder! 

Er det muligt at I kan lade være med at kalde det Workaway, så det ikke bliver misforstået med mit lille projekt: http://workaway.nu/ ?

God vind og god fornøjelse!

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:

Er det muligt at I kan lade være med at kalde det Workaway, så det ikke bliver misforstået med mit lille projekt: http://workaway.nu/ ?

Hej Nikolaj Astrup Madsen

Jeg kan da godt ændre det, hvis det gør dig glad. Når jeg skriver workaway, er det, fordi det er et begreb, som alle herinde på Amino forstår. Så det kan du jo være stolt af. :D

Jeg vil slet ikke sammenligne med dit projekt, da det her blot er en mulighed for 1-2 iværksættere/selvstændige.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ændre overskriften, uden at skulle slette indlægget?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er glad uanset hvad ;)

God arbejdslyst!

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@Nikolaj Astrup Madsen

Jeg skal nok lade være med at kalde det WorkAway. Men jeg tror altså ikke, at jeg kan ændre i titlen, når det allerede er udgivet på Amino. Hvis jeg tager fejl, ændrer jeg det gerne. :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)