Jeg brygger på en website med responsive design, og det virker fint med teksten, men ikke images.
Når kolonne-bredden mindskes til en vis størrelse, bliver små billeder pludselig større og begynder så at skrumpe sammen med kolonne-bredden. Det duer ikke med max-width=xx pixels i html, hvis kolonne-bredden samtidig defineres til 100% af max. bredde i CSS.
Det er forbandet kikset, og man kan undgå det gennem fiksfakserier, som involverer .htaccess-filen, et script og andre tiltag, som jeg ikke forstår.
Er der nogen her, som har en (nem) metode til at fastholde størrelsen for små billeder?
i Style2.css linie 131 definerer du mg bredden til at være 100%, den skal enten slettes (så img beholder sin normale bredde), eller defineres i px, alternativt med en max-width... så vil det virke :)
Jeg har endda fedtet med lige netop det statement, men kan ikke huske, hvad jeg prøvede. Problemet er, at billeder så ikke formindskes overhovedet, og det betyder noget, hvis man har større billeder. Måske derfor opgav jeg.