Kære Amino'er. Jeg har i længere tid gået og ledt efter nogle steder online hvor det er muligt at møde udviklere - studerende som erfarende. Er i medlem af nogle netværk på LinkedIn, Facebook eller andet sted online hvor der er muligt, at komme i kontakt med IT-programører? Det behøver ikke, at være meget specifikke netværk det kan også være lidt bredere iværksættere netværk hvor der gemmer sig nogle. Kender du et? God weekend til jer alle. Mvh. Anders |
Online grupper af udviklere
- 1
Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale
|
Kender du Udvikleren.dk? Det er ikke så meget et netværk som det er et forum, men det er et fantastisk sted at være :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Hej Martin, Ja, Amino er helt klart en mulighed. Holder du også til andre steder hvor andre udviklere også holder til? Jeg vil også gerne kunne kontakte de udviklere, som ikke nødvendigvis har interesse for iværksætteri. Mange tak for svaret. Mvh. Anders |
Du sidder på et forum hvor en god del af os er udviklere :) Så mit råd, hvis du vil i kontakt med os, er at oprette en tråd, eller prøve at følge lidt med på de tråde herinde hvor mange af os er aktive. Jeg er selv primært webudvikler med speciale i Magento. God dag Vh. |
Hej Martin, Tak for svaret. Amino er et super sted, at finde spændende IT folk. Det har du helt ret i. Jeg tænkte bare, om der er andre steder hvor I også hænger ud? :) Mvh. Anders |