Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne og webhotel hjælp... Hvor mange domæner, hos hvem og hvordan hvordan. ? :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og vil lave en service for rejsende til malaga da jeg har bosat mig hernede. 

Målgruppen er Skandinavien og England, så jeg ved ikke om jeg skal købe alle domæner fra de lande jeg ønsker kunder fra, som så linker videre til .com side?? Og tænker der skal være bindestreg i navnet, men skal jeg også købe navnet uden bindestreg hvis folk glemmer det??

Det mere at jeg så ender ud i at købe måske 6-12 domæner?? Lyder af mange for en side, men er det måske ikke??

Hvem kan i anbefale at købe domæne navne hos der ikke kun er DK og ja så et webhotel, bor i Spanien, men har også en Dansk adresse endnu, ved ikke om det har noget at sige alt efter hvor man får sit hotel henne??

Har haft en enkelt Website før med min gamle forretning, men syns der er en anelse udvidet nu, og mangler derfor lidt svar. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:31

Lindgren:

Målgruppen er Skandinavien og England, så jeg ved ikke om jeg skal købe alle domæner fra de lande jeg ønsker kunder fra, som så linker videre til .com side?? Og tænker der skal være bindestreg i navnet, men skal jeg også købe navnet uden bindestreg hvis folk glemmer det??

Hej Lindgren,

Det vigtigste er, at du har .com domænet, og de forskellige måder navnet kan staves på. Jeg synes dog, at du skal overveje at bruge domænenavnet uden bindestreg. 

Du kan sagtens starte ud med .com endelsen, når du alligevel henvender dig til England og Skandinavien. Senere kan du så købe andre domæne-endelser.

Lindgren:

Hvem kan i anbefale at købe domæne navne hos der ikke kun er DK og ja så et webhotel, bor i Spanien, men har også en Dansk adresse endnu, ved ikke om det har noget at sige alt efter hvor man får sit hotel henne??

Du kan købe domæner og webhotel hos os (Serverfruit). Send mig evt. en mail på Sales@serverfruit.com, hvis du har spørgsmål.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 12:44

Tak for svar... 

Jeg var selv i tvivl om om det med bindestregen.. Og er stadig i tvivl om domæne navnet som tænkte skulle hedde Malaga-Travelservice eller Malagatravelservice, MTS ville være luksus men er selvfølgelig taget. syns navnet er en smule for langt, men har behov for et navn som har ved Malaga provinsen at gøre og rejse involveret og service tænker jeg når man googler det. 

Men er stadig lidt bange for travel delen da den hurtigt virker rejsebureau agtig, og det er slet ikke det jeg vil..

Jeg vil overveje at bruge jer, nu der ikke er andre på bedding som udbyder. :) 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:06

Ellers eksistere vi altid Big Smile

Vi er generelt placeret i Amsterdam og Roubaix (Skabe ekstra sikkerhed på vores netværk), du kan selv vælge om du vil det ene eller andet sted ved at kontakte mig. Og vi kan nok finde ud af noget med nogle domæner, hvis du laver en liste af domæner du skal have.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:09

Lindgren:

Jeg var selv i tvivl om om det med bindestregen.. Og er stadig i tvivl om domæne navnet som tænkte skulle hedde Malaga-Travelservice eller Malagatravelservice, MTS ville være luksus men er selvfølgelig taget. syns navnet er en smule for langt, men har behov for et navn som har ved Malaga provinsen at gøre og rejse involveret og service tænker jeg når man googler det. 

Prøv den her

http://www.webhosting.dk/DKK/domainguesser.php

kan du få de forskellige kombinationer med og uden bindestreg, virker dog ikke for .ES domæner, men kan evt. give dig nogle ideer.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:30

Husk

at selv om du køber domains og lader dem pege videre

vil de ikke give meget trafik hvis du ikke lægger et unikt site på dem

da den eneste trafik ellers vil være den der opstår hvis folk skriver adressen

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 18:34

Takker for svar.. Jamen jeg er åben for alle forslag til en god pris, såman kan bare skrive til mig i indbakken.. :)

Men det vel kun godt det ikke skaber meget trafik, eller er jeg helt ved siden af her??

Den var sgu god den søgemaskine som kom med forskellige løsninger, men tror bare jeg beholder det Laaaaange navn Malagatraveservice.com.dk.se.nu.co.uk

Og må så overveje om de også skal købes med bindestreg.. Det sgu vildt så meget forskel der er på priserne alligevel når det er andre lande initialer man bruger 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 18:38

Malagaservice.com er måske heller ikke så ringe, men den henvender sig bare ikke til den som kigger på at rejse..

Hvem har sagt det skulle være nemt.. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)