Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøse samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg søger nogle seriøse iværksætter samarbejdspartnere som ønsker at være med til at bygge et netværk op, et team bestående af seriøse og energiske personer der vil fremad!

Du bliver medlem af Shine Club for kun kroner 95.- og kan samtidig vælge en gratis velkomstgave til en værdi op til kroner 500.- samtidig kan du opbygge dig en seriøs forretning i din fritid, måske vælge på fuldtid senere.

Tjek: www.shineclub.com 

Shine er en af nordens ældste producenter af velvære produkter, alle produkter produceres i Norge og Danmark og er 100% økologiske.

Jeg ønsker at opbygge et seriøst team af seriøse folk som vil være med til at udvikle et netværk af personer som vil være med til at opbygge Shine i Danmark, der ligger rigtig gode fortjenester og samtidig har man selv mulighed for at købe velværeprodukter med 35% rabat, modtage et gratis velværemagasin hver måned, få tilbud om 2 SUPER tilbud hver måned, medlemsskab kun kroner 95.- og meget mere.

Vil du være med i et sjovt team af mennesker som har en iværksætter i maven, så kontakt mig på co@ovesenzone.com i dag og jeg vil hurtigt komme tilbage til dig.Smile Du får allerede din velkomstgave op til kroner 500.- i værdi ved indmeldelse.

HUSK! Vi lever kun 1 gang og derfor er det med at springe på de rigtige muligheder.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:40

Hej Claus

Efter 103 indlæg på amino, bør du have opdaget, at der er en hel kategori til indlæg som dit.
Nå men det bliver nok hurtigt flyttet derover.

mvh Hans

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 08:43

ja Smile det ved jeg godt og kan da godt være - go dag til dig.

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 09:32

Hej Claus

Jeg klikkede ind på jeres bonusplan, det er da en fantastisk gnidret og langhåret tekst,

Jeg tror tekstsmeden Hans Kjer ville kunne hjælpe jer derhen hvor det almindeligt begave menneske

har en chance for at gennemskue og forstå bonusplanen, måske er det bare mig der er småt begavet??

Tak for tilbuddet.

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 14:55

Hejsa.....

Vel ikke fordi du ikke forstår norsk Smile, haha, nej, det kræver en personlig fremvisning. Så , får du lyst så sig til.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:18

Nu har jeg ikke set bonusplanen - men en plan man ikke kan gennemskue blot lige ved at se en oversigt plejer at blive noget "langhåret" noget...

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)