Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop løsning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har gennem længere tid udviklet et skolemadssystem i tæt kontakt med en kunde, og er blevet færdigt med projektet. Jeg har nu efterfølgende fået den idé, at når systemet kører så godt som det gør hos min kunde, så burde jeg kunne sælge det til andre. Mit problem er bare at jeg altid er blevet kontaktet og så har løst opgaven, men her har jeg et færdigt produkt som jeg kan vise til folk.

Mine spørgsmål er så, hvordan kommer jeg i kontakt med potentielle kunder? Og hvordan "markedsfører" jeg systemet? Jeg har været så heldig at min kunde gerne vil stå til rådighed hvis en evt. kunde skulle få lyst til at se systemet i praksis, men jeg har også mulighed for at sætte det op på en testserver, så de kan se det køre og afprøve alle sidens funktioner.

Som sideoplysninger kan jeg sige at jeg er studerende på universitetet og ikke har andre referencer end min kunde, hvor systemet kører upåklageligt.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hey...

du skal vel have finpudset noget salgsmateriale... få dig en udtalelse fra virksomheden det er installeret hos... lav en pressemeddelelse og kom i de små lokale aviser til at starte med... måske det bliver opfanget af en større avis eller medie og så vupti, eksponering...

når salgsmateriale er på plads, så find mulige virksomheder/skoler/universiteter og grib knoglen, find den ansvarlige og få en samtale i hus...

Held og lykke

Brian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)