Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde billigt domæne og webhotel

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal have lavet et par håndfuld hjemmeside for et par venner, og i den forbindelse vil jeg hører i andre om hvem I vil anbefale, jeg køber webhotellet hos, hvis man gerne vil have et par håndfuld hjemmesider på et webhotel, så billigt så muligt.


Jeg skal både købe domæner og plads til disse.

Jeg har søgt rundt på internettet, men syntes der er rigtig mange at vælge melle, og vil hellere hører andres mening end bare stole på sælgernes salt taler. 

Håber andre kan anbefale et godt og billigt sted.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt one.com.

Det er rimelig godt. Og det er rimelig billigt :) 

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt Meebox, og vil til hver en tid vælge dem til kommende hjemmesider. De har for nylig sat priserne op, men servicen er helt i top, og de hjælper mildest talt lige med det samme.

.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Helsekost-online:

Hej.

Jeg skal have lavet et par håndfuld hjemmeside for et par venner, og i den forbindelse vil jeg hører i andre om hvem I vil anbefale, jeg køber webhotellet hos, hvis man gerne vil have et par håndfuld hjemmesider på et webhotel, så billigt så muligt.

Billigt så muligt kan let betyde at man bruger 4 timer om ugen på at skrive supportmails fordi ens side er nede, du ville vel ej heller have et mobilabonnement på et telefonselskab hvor dit signal faldt ud, dine samtaler cuttet af og 4 timer om ugen virkede nettet ikke....

Nok om det, kig over på

 

webhosting.dk

 

kan du komme igang for 45 kr.-, inkl. et .dk domæne, og du har ikke ovenstående problemer.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:

Jeg har selv brugt one.com.

Det er rimelig godt. Og det er rimelig billigt :) 

Jeg er også en glad kunde hos one.com gennem fem år. Billigt og chatsupport døgnet rundt. Kan varmt anbefale dem.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

som jeg ser det koster det over 300 kr for 1 domæne i et år ved nyoprettelse hos one, det er da lidt dyrt syntes jeg.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener det koster 45,00 med oprettelse hos Webhosting.dk

.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan kun anbefale Meebox.net, gode brugervenlighed, service, support og en super god cPanel/backend på webhotellet. 120 kr. om året er det mindste webhotel. Derudover kan du købe domæne igennem meebox og få det registeret.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der ganske rigtig bliver sagt, skal du tage stilling til om det er dét værd for dig at spare på dit webhotel, modsat at du kan risikere at få en ustabil løsning. Du får noget for pengene ved ikke at tage det billigste.

Hilsen Kathrine,

Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helsekost-online:

Jeg skal have lavet et par håndfuld hjemmeside for et par venner, og i den forbindelse vil jeg hører i andre om hvem I vil anbefale, jeg køber webhotellet hos, hvis man gerne vil have et par håndfuld hjemmesider på et webhotel, så billigt så muligt.

Helsekost-online:

Jeg har søgt rundt på internettet, men syntes der er rigtig mange at vælge melle, og vil hellere hører andres mening end bare stole på sælgernes salt taler.  

Håber andre kan anbefale et godt og billigt sted.

Danhost ApS:
Jeg kan tilbyde dig

Hej Kathrine.

Mon ikke trådstarter spørger andre brugere.

Ellers var spørgsmålet nok stillet i "Jeg søger et godt tilbud fra dig", ikke? :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)