Hej.
|
Jeg har selv brugt one.com.
Det er rimelig godt. Og det er rimelig billigt :)
Hej.
|
Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.
Jeg har selv brugt one.com. Det er rimelig godt. Og det er rimelig billigt :) |
Inspiration Web Design - DsignersCorner.com
Jeg har selv brugt Meebox, og vil til hver en tid vælge dem til kommende hjemmesider. De har for nylig sat priserne op, men servicen er helt i top, og de hjælper mildest talt lige med det samme. |
.
Billigt så muligt kan let betyde at man bruger 4 timer om ugen på at skrive supportmails fordi ens side er nede, du ville vel ej heller have et mobilabonnement på et telefonselskab hvor dit signal faldt ud, dine samtaler cuttet af og 4 timer om ugen virkede nettet ikke.... Nok om det, kig over på
webhosting.dk
kan du komme igang for 45 kr.-, inkl. et .dk domæne, og du har ikke ovenstående problemer. |
Jeg er også en glad kunde hos one.com gennem fem år. Billigt og chatsupport døgnet rundt. Kan varmt anbefale dem. |
som jeg ser det koster det over 300 kr for 1 domæne i et år ved nyoprettelse hos one, det er da lidt dyrt syntes jeg. |
Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.
Mener det koster 45,00 med oprettelse hos Webhosting.dk |
.
Hej, Jeg kan kun anbefale Meebox.net, gode brugervenlighed, service, support og en super god cPanel/backend på webhotellet. 120 kr. om året er det mindste webhotel. Derudover kan du købe domæne igennem meebox og få det registeret. |
Som der ganske rigtig bliver sagt, skal du tage stilling til om det er dét værd for dig at spare på dit webhotel, modsat at du kan risikere at få en ustabil løsning. Du får noget for pengene ved ikke at tage det billigste. Hilsen Kathrine, Danhost |
STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop
Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.
Hej Kathrine. Mon ikke trådstarter spørger andre brugere. Ellers var spørgsmålet nok stillet i "Jeg søger et godt tilbud fra dig", ikke? :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn