Taler vi om domænet volt-and-volume.com? For det overrasker mig - både, at jeg har 168 dofollow-links og fra hele 20 domæner. Ja, ved godt, at det ikke er mange, men jeg har ikke gjort den store indsats, så det kan jeg ikke umiddelbart forstå.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nej, Pagerank afgøres af links der overfører Pagerank (dofollow) og ikke andet. PageRank er kun en af rigtig mange faktorer der spiller ind. Det er ikke din PageRank der afgør hvor gode placeringer du får.
Så lærte jeg lige noget nyt. Ordet "pagerank" troede jeg netop indikerede, hvilken placering en side har i google. Det ville give mening.
Erik Hamre:
Mål hvor mange besøgende du har og hvor gode placeringer du har på dine udvalgte søgeord. Jeg bruger RankTracker fra LinkAnalysis, men der er også nogle gratis ranktjekkere du kan bruge.
Hvad tænker du på, når du skriver "mål hvor mange besøgende, du har"? Jeg kan naturligvis se antallet af unikke besøgende i google analytics, men hvordan måler jeg mine placeringer på søgeord? Hvad mener du hermed - og i så fald, hvordan måler jeg dem? Mine søgeord er ret enkle (music reviews, specifikke albumtitler og kunstnernavne), som jeg søger på i google for at se, hvor mine anmeldelser og blogindlæg ligger placeret - er det dét, du mener med at "måle" mine placeringer?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hvis man arbedjer så meget med links som jeg gør til dagligt. Så går jeg ofte ind og tjekker dens IP, så jeg kan få en så stor afspredelse i mine IP'er - Det er ikke for sjov at man i udlandet kan købe SEOHosting, http://www.seohosting.com hvor det koster et vis beløb pr. C-blok.