Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side - for tidligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter folks derude. 

Jeg har lavet en info-hjemmeside og et emne, hvor der er en del søgninger og ikke så meget konkurrence, synes jeg. Jeg har skrevet en masse relevant indhold og har relativ god onpage SEO. Jeg har lavet noget linkbuilding, men er god i opstarten stadig. Pga. den lave konkurrence er jeg allerede på side 1 og 2 på en del søgninger. 

Jeg er nu oppe på næsten 80-100 besøgende om ugen. Og overvejer derfor at sætte mit affiliate program op, og lave nogle links ude til min affiliate partner. 

For det første: Er det for tidligt? Der har kun været trafik på min side i et par uger. 

For det andet: Er der nogen der kender til Hexpress Affiliate? Og hvis ja, hvad kan I sige om det? Positivt såvel som negativt. 

Mvh.
Emil Børsting  

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 06:09
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Kom bare i gang - Google elsker affiliate - der er selvforstærkende mht besøg - og du tjener penge. Win win
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 06:54

Hej

Jeg kender udmærket hexpress og har arbejdet en del for dem i mange år

så dem kan du trykt handle med

ect skriv til mig direkte

lars@tjenester.dk

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:58

Hej Emil.

At indsætte affiliate links nu, behøver ikke være for tidligt eller for sent. Det kommer helt an på, hvordan du vil arbejde videre. Hvis du vil have de gode links, kan det være en fordel ikke at fremstå som en affiliate side, da det gør det betydeligt svære at få et godt link. Men det er en vurdering du selv skal foretage. Du ødelægger dog ikke nødvendigvis noget ved at sætte nogle affiliate links ind nu, så længe du bare gør det med måde.

Dertil skal du ikke høre på, hvad John siger. Google elsker ikke affiliate links...

Når du arbejder med affiliate fungerer du i teorien som et irriterende mellemled. Google vil hellere sende en søgende direkte til en webshop, fremfor til et mellemled (Dig). Derfor skal du levere mere værdi for den søgende, så google ikke ser dig som et overflødigt mellemled der bare er i vejen.

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:53

Hej Emil

Emil Børsting Sørensen:
For det andet: Er der nogen der kender til Hexpress Affiliate? Og hvis ja, hvad kan I sige om det? Positivt såvel som negativt.

Prøv at tjekke den her forum-post ud http://www.amino.dk/forums/t/213133.aspx#1410565 - måske du finder det interessant?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)