Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behov for et intelligent e-mail udsendelsessystem?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Hotmail, Gmail, Yahoo, etc, har besluttet sig for at blokere for jeres udsendelser, vil I ikke engang nå Spam-folderen - det er et faktum. Det er det ene aspekt.

Det andet aspekt er at når du sender mails, vil de fleste spam-filtre give din mail en score baseret på nogle regler. Hver udbyder håndterer oftest resultatet af disse forskelligt. Nogle sletter dem konsekvent hvis scoren er høj nok (læs: når aldrig slutbrugeren). Andre sender dem i spam-folderen, mens nogle også blot manipulerer med emnefeltet for at fortælle modtageren at det er betragtet som spam, men stadig ender i indbakken,

Der er også andre aspekter, som skal tages i betragtning - SPF, DKIM, indholdet af mailen, afsenderen af mailen, jeres server reputation og så selvfølgelig alle de virksomheder som lever af at optage mail-servere i en spam.database som fungerer som opslagsværk for de filtre som kontrollerer disse.

Sådan som jeg læser dine indlæg, så opfatter jeg det som om I mener I er helt fri for disse eksterne påvirkninger - og det må jeg erkende jeg har svært ved at tro på (faktisk, vil jeg sige at det er en teknisk umulighed).

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

GSH2013:
Det kan samtidig også godt være, at det er mig der er misinformeret omkring whitelist-løsninger, men jeg har hørt rygter om, at Microsoft skulle tage en formue for, at kunder kan få deres nyhedsbreve igennem til indboksen, og at der så alligvel ikke er garanti for at det lykkes alligvel.

Den "whitelist"-løsning du tænker på er nok senderscore/Returnpath-certificering. Den løsning drives af Returnpath (Microsoft). Det er ikke så meget en whitelist-løsning, men nærmere en certificering, hvor du som medlem kan få et dagligt indblik i hvordan det går med dine mailleverancer. Det er i øvrigt ikke vanvittigt dyrt, se evt. http://www.returnpath.com/wp-content/uploads/resource/certification-pricing-fees/Return-Path-Certification-Pricing-9_12.pdf

I øvrigt. Hvis man vil sende mails til outlook.com, hotmail.com og live.com er man nødt til at have adgang til https://postmaster.live.com/snds/ - ellers er det umuligt at følge med.

Husk SenderID, at gøre _ALT_ rfc-compliant, krydr evt. med SPF. God fornøjelse! :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)