med rejser til Brasil, mere præcis, Salvador Bahia. Jeg har selv en posada der og en lokal til rådighed i Roskilde, med meget lav husleje, fordi jeg deler lokalen, med plads nok til to skrive borde, reoler til arkiver der er også parkering pladser, fordi ligger en Netto lige der. Nøgle ord: seriøsitet og interesse for ideen, pålidelige og intet at gøre med urealistiske ambitioner om man skal være millioner i morgen. Har selv ikke kendskab om hvordan startes en rejsebureau eller omkostninger eller booking-systemer. Min ideen er mest at booke folk på rejsebureau nettet (vores) flyve billet og ophold i min posada og arrangere tur omkring Salvador og samarbejde med andre lokaler hoteller der. Rejserne med varighed på 14 dage ca. Skriv til min mail, hvis det er noget for dig. |
Hejsa
Jeg har ikke selv erfaring med at starte rejsebureau, men jeg ved at udover investering i booking systemer osv., så kræves der en forsikring, når man starter rejsebureau, og så vidt jeg husker så skal man indskyde 250.000 kroner.
Dette er for at rejse forsikringerne har en økonomisk garanti hvis du går konkurs, imens du har gæster/kunder i udlandet.
Held og lykke med projektet.