Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Positivfokus Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

 

Jeg er helt ny i denne verden og er sprunget ud som Life Coach. Jeg har fået lavet en hjemmeside og jeg har et stort ønske om, at få noget sparring og konstruktivt kritik. Jeg har intet forstand på hjemmesider samt marketing. Men jeg har smidt mine begrænsninger og er nu sprunget ud på dybt vand. Håber du kan hjælpe. Min hjemmeside hedder www.positivfokus.dk. Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

 

Hilsen Laila Toft

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila,

Her er et par kommentarer med på vejen.

Det første der springer mig i øjnene er dine kontaktinformationer i bunden - der først og fremmest er billeder, men tilmed også af en relativ dårlig kvalitet så de sågar er slørrede. 

Derudover kan du med fordel gøre mere opmærksom på din facebookside, der for mig at se ikke er at finde på alle siderne. Det kan være fordelagtigt at placere den i bunden eller toppen af hjemmesiden, afhængig af hvilke muligheder du har med Bricksite. Det vil give en bedre ensartethed, da der på nuværende tidspunkt er et nyt billede for hver side der har facebook-ikonet tilknyttet.

Jeg ville nok også kigge lidt mere på din øverste bjælke, der stikker noget ud i forhold til sidens øvrige design. Enten fjerne den eller ændre farverne :-)

Og sidst men ikke mindst - det er formentlig en smagssag, men jeg synes det er drøn-irriterende at læse menupunkter der alle er skrevet med blokbogstaver.

(Under "Min profil" har du kommet til at bytte rundt på årstallenes rækkefølge under erhvervserfaring)

Med det sagt, så synes jeg nu det er et ganske fint udgangspunkt du har fået dig :-)

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I de 3 billeder nederst på forsiden vil jeg mene at det passer bedre sammen hvis du bytter om på det første og det sidste.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila, 

Din side ser meget fornuftig ud. Dog ville jeg tilføje en adresse/eller et postnr. til footeren i bunden. Som andre har nævnt tidligere, så virker den bjælke øverst lidt mærkelig, men det er sikkert du kan gøre noget ved det hos bricksite.com. 

Og som også er nævnt tidligere, så gør noget ved billederne nederst på din forside. De virker pixelerede og af ikke særlig god kvalitet. 

Derudover virker det mærkeligt at skulle finde kontaktformularen under "Priser og Forløb" og ikke som et punkt for sig selv. Det ville jeg ændre hvis jeg var dig, og bare have en dedikeret menu-item til "Kontakt", så man nemt kan finde den uden at lede for meget rundt på din side. 

Men det var vidst også alt jeg sådan lige havde efter et kort kig! :) 

Held og lykke med det hele! :) 

Mvh.
Sigurd K.  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila

Selvom dit nuværende virksomhedsnavn måske ser lækkert ud, så er det mere retvisende og meningsfuldt at kalde din virksomhed for Positivt fokus (positivtfokus.dk). Der er som udgangspunkt ikke noget, der hedder 'positiv fokus', selvom det i talesprog fungerer.

Blot en tanke. Køb begge domæner og find så ud af, hvad du vil bruge på skrift.

God vind med det.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

God side, som udstråler og kan dét, den skal.

Synes du skal gøre det lettere at finde kontakt-siden ved at give den sit eget menupunkt, og fjerne den som drop down.

På denne side; http://positivfokus.dk/det-svaere-nej benyttes der en grå skrifttype - og på de andre sider, er den sort.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hurtigt skim:

Du skriver på menuen under "Fuck Flinkeskolen" Det svære NEJ. Her menes der vel "desværre nej"

De 3 billeder du har på forsiden, hvoraf det ene er et billede af dig, passer ikke sammen. De har forskellige belysningerne. De to første er stock photos mens det sidste af dig, er et "amatør foto"

Held og lykke med der
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Der menes det svære nej??
Det kan være svært at sige nej.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en ganske flot og enkel hjemmeside, som giver mig en behagelig følelse at se på.

Held og lykke med coaching.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jens Andersen:

Nej. Der menes det svære nej??
Det kan være svært at sige nej.

Mvh Jens



Ja ok, jeg var lige en tand hurtig med at skimme og svare.
Det må det jo næsten være :-)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)