Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du anmelde min debut-bog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige udgivet en bog, som er en blanding af fiktion og virkelighed.

Den hedder Yrsa Christensen, Bag facaden og handler on livet og alt hvad det indebærer af godt og skidt, hos en helt, næsten,almindelig sygeplejerske.

Har du lyst til at lave en anmeldelse af bogen, som jeg måske bruger i en reklame for den?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:53

Helt sikkert :-)

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 13:26

Hvor skal jeg sende den hen?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:52

Mikjaer ApS, ATT: Mikkel

Silkeborgvej 128

8000 Århus C 

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:03

Super

sender den fredag...

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HEJ

Jeg har nu alle de anmeldere jeg skal bruge.

Tusind tak allesammen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2212
Fra  Louise Lamberth, Tekstfokus Skrevet kl. 19:33

Der er mange hjælpsomme og kloge mennesker på Amino. Men hvis jeg var dig, ville jeg alligevel prøve også at få fat i anmeldere med specialviden om skønlitteratur.

Du kunne fx besøge www.fyldepennen.dk, hvor der er mange skriveglade. Du kunne også søge studerende i dansk eller litteraturvidenskab.

Endnu bedre er det, hvis du kan få overtalt en forfatter til at skrive en anmeldelse til dig.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:54

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Der er mange hjælpsomme og kloge mennesker på Amino. Men hvis jeg var dig, ville jeg alligevel prøve også at få fat i anmeldere med specialviden om skønlitteratur.

Du kunne fx besøge www.fyldepennen.dk, hvor der er mange skriveglade. Du kunne også søge studerende i dansk eller litteraturvidenskab.

Endnu bedre er det, hvis du kan få overtalt en forfatter til at skrive en anmeldelse til dig.

Det er jeg ikke enig i. Anmeldelser af almindelige mennesker, fremfor såkaldte eksperter, er i min verden noget mere værd.
"Eksperterne" har det med at være lige lovlig snobbede.... mener jeg Big Smile

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2212
Fra  Louise Lamberth, Tekstfokus Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skrev jeg studerende og skriveglade. Det kan godt være, det bliver svært at få en ekspert til at læse en bog og skrive en anmeldelse, der "måske" bliver brugt. Det er også årsagen til, at jeg ikke selv tilbød min hjælp.

Jeg er cand.mag. i litteraturvidenskab, har været boganmelder og korrekturlæst en del bøger. Det gør mig ikke til ekspert i al slags litteratur - men jeg synes, det er en sær holdning, du har.

Du går vel ikke til gartneren for at få repareret din bil eller til frisøren for at få renset tænder??

Det er dejligt, at folk gerne vil anmelde, især hvis de kommer fra målgruppen, selvfølgelig.   Det giver troværdighed. Endnu større troværdighed kunne tilføjes ved at supplere med en anmelder, der har en uddannelse bag sig, mener jeg som sagt.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:21

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Nu skrev jeg studerende og skriveglade. Det kan godt være, det bliver svært at få en ekspert til at læse en bog og skrive en anmeldelse, der "måske" bliver brugt. Det er også årsagen til, at jeg ikke selv tilbød min hjælp.

Jeg er cand.mag. i litteraturvidenskab, har været boganmelder og korrekturlæst en del bøger. Det gør mig ikke til ekspert i al slags litteratur - men jeg synes, det er en sær holdning, du har.

Du går vel ikke til gartneren for at få repareret din bil eller til frisøren for at få renset tænder??

Det er dejligt, at folk gerne vil anmelde, især hvis de kommer fra målgruppen, selvfølgelig.   Det giver troværdighed. Endnu større troværdighed kunne tilføjes ved at supplere med en anmelder, der har en uddannelse bag sig, mener jeg som sagt.

Læser du film- og musikanmeldelser af de såkaldt eksperter? Hvor tit er den almene befolkning - målgruppen - enig med anmelder?

Det er dét jeg mener.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)