Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styrk den gode arbejdskultur - og hjælp mig med at udvikle et forretningskoncept.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino
Jeg har brug for jeres hjælp til, at produktudvikle en forretnings-ide, der går på samarbejde/teamøvelser primær ved brug af bolde og koordinering i teamøvelser. Jeg sætter diverse øvelser op og ser på interaktionen i jeres gruppe fx hvordan hjælper I hinanden, når det er svært, hvordan får I alle med, når konkurrenceelementet sætter ind - Jeg underviser og filmer via VEO og et kamera. Jeg klipper diverse situationer ud og kommer tilbage ugen og taler om den gode hjælpekultur, samarbejde på tværs i organisationen og hvor vigtigt ledelse er for, at medarbejderne lykkes.
Jeg har allerede en case med en virksomhed, men kunne godt tænke mig en til. Det er gratis (jeg vil have lov til at bruge video til promovering af ide/koncept), dog skal virksomheden befinde sig på Sjælland. Det tager maksimum 2 timer - I skal have et personale, som er klar på at røre sig og helst være over 10 personer. Jeg kommer tilbage ugen efter og viser øvelserne på video og fortællero om et godt samarbejde sker via god adfærd.Det tager en time.
Kender I nogle eller måske selv kunne tænke jer lidt sjovt input til en personaledag? Så tøv ikke med at skrive til mig.
Lidt om mig: har arbejdet i det offentlige i mere end 10 år og har været leder for mere end 300 medarbejdere. Derudover har jeg arbejdet med talentudvikling i fodbold i flere år. Jeg tror på, at det gode samarbejde kommer via god adfærd, hvor man hele tiden spiller hinanden bedre, men også oprigtig vil hjælpe sine kollegaer.
God dag
Paulus
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)