Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udstede ny NemID administrator?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg har for et godt stykke tid siden været inde på tastselv erhverv (og fik lov til at opgive moms efter kun 3 timers bøvl). Nu ville jeg gerne logge ind igen, men min nøglefil er forsvundet. Jeg har været inde og prøve at hente en ny, men det kan jeg ikke få lov til, fordi jeg ikke kan logge ind med den gamle. Jeg kan heller ikke få lov til at bevise min identitet med mit personlige nøglekort.
Og NemID support koster 250 kr. En pris, jeg nægter at betale for så lidt.

Nogen, der kan fortælle mig om det er muligt at få en ny nøglefil til min NemID administrator konto? Og også gerne hvordan :)

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:33
Bump.

Slet ingen der kan hjælpe mig?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31

jeg mener du må bestille en medarbejder signatur og at du kan gøre det ved at bestille og bekræfte med din personlige nemID signatur http://www.virk.dk/home/hjaelp/digital-signatur/bestil-nemid-medarbejdersignatur.html 

Du skal så ind og tildele denne medarbejder alle rettigheder og jeg tror du skal vælge at denne medarbejder skal være administrator når du bestiller for ellers hænger du igen i at kunne tildele rettigheder. Det er besværligt at miste sin nøglefil og det er klogt fremover at ha en sikkerhedskopi på andet medie

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stjernegard

Det er groft!

Jeg vil gerne i kontakt med virksomheder, der har oplevet at få en regning på 250 kr. fra Nets.

Kontakt mig gerne på mba@di.dk

/Mette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)